شناسهٔ خبر: 42822463 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تداوم تجمع‌ فلسطینی‌ها در اعتراض به سازش عرب‌ها

فارس

شهروندان فلسطینی در نوار غزه امروز با برپایی یک تجمع بزرگ، عادی سازی با دشمن صهیونیستی را خیانت به حق ملت فلسطین خواندند و از رژیم‌های عربی خواستند در محاسبات خود تجدید نظر کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، فلسطینیان در نوار غزه امروز سه شنبه یک تجمع اعتراضی در مخالفت با عادی سازی روابط رژیم هایی عربی با رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید:

قدردانی حماس از کویت برای موضع‌گیری در قبال عادی‌سازی روابط با تل‌آویو

به گزارش روزنامه القدس العربی، شرکت‌کنندگان در این تجمع که به همت «انجمن صنفی فلسطین» در شهر غزه برگزار شد ، پارچه نوشته بزرگی را برافراشتند که روی آن نوشته شده بود:« عادی سازی با دشمن صهیونیستی خیانت به حق فلسطین است».

«محمد صیام» یکی از اعضای این انجمن گفت: «ما از اتحادیه‌های صنفی عربی و بین المللی حامی حق فلسطین و مسئله عادلانه آنها می‌خواهیم که با پذیرفتن مسئولیت خود، یک برنامه یکپارچه برای مقابله با جرم عادی سازی تهیه کنند».

وی افزود: «کشورهایی که به سمت عادی سازی با اسرائیل رفتند، باید در محاسبات خود تجدید نظر کنند و از این تصمیم خود منصرف شوند، زیرا نه  اسرائیل جنایتکار و نه دولت آمریکا هرگز نفعی به آنها نخواهد رساند».
این مسئول فلسطینی موضع ملت‌های عربی مخالف با سازش را تحسین کرد و از آنها خواست صدای خود را برای تقبیح این جنایت بالا ببرند.

نظر شما