شناسهٔ خبر: 42822221 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بهره‌مندی 7روستای بخش هیر از نعمت گاز تا یک ماه آینده

فرماندار اردبیل گفت: ۷ روستای بخش هیر حداکثر ظرف یک ماه آینده از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود امامی یگانه عصر امروز در بازدید از پروژه‌های روستاهای بخش هیر و شهر آراللو اظهار کرد: عملیات گاز رسانی و نصب علمک در ۷ روستای بخش هیر نهایی و اهالی این روستاها حداکثر ظرف یک ماه آینده از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

وی از ساماندهی یک‌ونیم کیلومتر از جاده اصلی اردبیل به سرچم در محدوده شهر آراللو خبرداد و اظهار کرد: نقشه اجرایی این محدوده تهیه شده و در آینده نزدیک با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که نقش اساسی در افزایش ایمنی و رفع مشکل تردد اهالی خواهد داشت.

فرماندار اردبیل بیان کرد: اهالی آراللو و قصابان این منطقه همکاری بسیار خوبی در جمع آوری کشتارهای غیرمجاز و هدایت کشتار به کشتارگاه صنعتی داشتند.

امامی یگانه از راه اندازی شبکه آب شرب روستای خلیل آباد با هزینه کرد اعتبار ۲میلیارد تومان خبر داد و بیان داشت: مطالعات تامین آب شرب روستا انجام و مشکلات آب شرب این روستا حل می‌شود.

وی تصریح کرد: در عملیات سنگ فرش روستای حفظ آباد با مشارکت خیرین و اهالی اقدامات قابل توجهی انجام شده و در مجموع امسال در شهرستان اردبیل ۷میلیارد تومان برای آسفالت و سنگ فرش معابر و کوچه‌های روستایی هزینه می‌شود.

فرماندار اردبیل از اختصاص ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به بخش هیر جهت عمران شهری و روستایی خبر داد.

انتهای پیام/3463/

نظر شما