شناسهٔ خبر: 42822164 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امورجوانان وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد:

ضرورت تشکیل ستادهای ساماندهی امور جوانان با موضوع هویت دینی و ملی جوانان

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خواستار تشکیل ستادهای ساماندهی امور جوانان با موضوع هویت دینی و ملی جوانان در راستای دستور مقام معظم رهبری در زمینه مراقبت از تلاش دشمن برای تحریف واقعیات دفاع مقدس شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از وزارت ورزش و جوانان،   روح الله اسدی ضمن تبریک و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، از روسا و دبیران ستادهای ساماندهی امور جوانان کشور درخواست کرد برای لبیک به دستور مقام معظم رهبری در خصوص مراقبت از تلاش دشمن برای تحریف واقعیات دفاع مقدس، با تشکیل ستادهای ساماندهی امور جوانان در هفته دفاع مقدس با موضوع هویت دینی و ملی جوانان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به این موضوع مهم بپردازند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس هویت دینی و ملی با هم تلفیق شد و مفهوم ایرانی اسلامی عینیت یافت، اظهار کرد: بحران هویت یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی در جهان امروز است.  دشمنان ایران روی گسترش این بحران سرمایه گذاری کرده اند، لذا باید از فرصت ستادهای ساماندهی امور جوانان که با حضور نمایندگان جوانان و مدیران ارشد هر استان و شهرستان تشکیل می شود برای معرفی و ارائه الگوهای فرهنگ غنی دینی و ملی به جوانان بهره برد و با تقسیم کار گروهی در حفظ ارزش ها و سرمایه های دفاع مقدس کوشید.

اسدی بیان کرد: جنگ تحمیلی نه تنها به هویت و غیرت ایرانی منجر شد بلکه باعث بازپروری هویت اسلامی هم شد. پرداختن به مساله هویت به عنوان یکی از دستور جلسات ستادهای ساماندهی امور جوانان، هم میزان امید به آینده را در جوانان بالا می برد و هم باعث اعتماد نهادهای اجتماعی می شود.

نظر شما