شناسهٔ خبر: 42822120 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حماس و جهاد اسلامی تحریم‌های آمریکا علیه ایران را محکوم کردند

خبرگزاری میزان-جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی تحریم‌های آمریکا علیه ایران را به شدت محکوم کردند. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - «داود شهاب»، از فرماندهان جهاد اسلامی، می‎گوید که دولت آمریکا یک دولت گستاخ است که به هیچ وجه به دنبال تامین ثبات و امنیت جهان نیست؛ بلکه هدف این کشور صرفا ضربه زدن به هرگونه تلاشی برای کاهش تنش در جهان است.

به گزارش «پایگاه مرکز اطلاع رسانی فلسطین»، «شهاب» تصریح کرد «تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران حاکی از قلدربازی این کشور در منطقه است و این تحریم‌ها کاملا با قوانین بین‌المللی و خواسته‌های کشور‌های عضو شورای امنیت در تضاد است.»

وی اظهار داشت «تمامی کشور‌ها مخالف این تحریم‌ها هستند و سیاست‌های آمریکا را غیرمسئولانه و به دور از هرگونه حکمت و درایتی می‌دانند.»

از سوی دیگر، «اسماعیل رضوان»، از فرماندهان حماس، نیز عنوان کرد «تحریم‌های جدید آمریکا، در راستای تجاوزی دیگر علیه ایران و محور مقاومت و خدمت به پروژه صهیونیستی آمریکایی در منطقه به منظور اجرای طرح مدنظر ترامپ موسوم به معامله قرن اعمال شده است.»

«رضوان» تاکید کرد «جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت از جریان‌های مقاومت مورد تحریم قرار گرفته است، اما این تحریم‌ها هرگز نمی‌تواند حمایت‌های این کشور از مساله فلسطین و مقاومت را متوقف کند.»

وی بار دیگر بر همبستگی کامل جنبش متبوعش با ایران در برابر قلدری‌ها و تجاوزات آمریکا تاکید کرد و به رژیم صهیونیستی و آمریکا نسبت به ادامه تحریم‌ها و اعمال فشار‌ها بر ایران به شدت هشدار داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما