شناسهٔ خبر: 42822018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرماندار قصرشیرین:

مشکلی برای تامین گاز مایع در شهرستان قصرشیرین نداریم

کرمانشاه- معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری قصرشیرین گفت: مشکلی از نظر تامین گاز مایع با توجه به فصل پاییز و افزایش تقاضای مردم در شهرستان قصرشیرین نداریم.

صاحب‌خبر -

حشمت الله رضایی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات روزهای گذشته در زمینه توزیع سیلندرهای گاز مایع در شهرستان قصرشیرین، اظهار کرد: این مشکل سراسری بود که با پیگیری‌های لازم هم اکنون از نظر تأمین گاز مایع مشکلی نداریم.

وی افزود: با اتمام فصل گرما متقاضیان گاز مایع و نفت سفید باید در سامانه شرکت نفت ثبت نام کنند و همچنین با توجه به کوچ عشایر طی ماه‌های آینده به شهرستان قصرشیرین، امور عشایری تمهیدات لازم برای سهمیه سوخت آنها را لحاظ کند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: نهادهای نظارتی به شدت بر روند قیمت‌ها و بازار نظارت می‌کنند و با افراد سودجویی که قصد دارند با احتکار و افزایش قیمت‌ها برای مردم مشکلاتی به وجود آورند برخورد می‌شود.

رضایی با اشاره به افزایش تعداد بازرسی‌ها و تسریع در روند رسیدگی به تخلفات صنفی گفت: طی ماه گذشته تعداد ۲۴۰ مورد بازرسی انجام شد که در این مدت چهار واحد صنفی متخلف پنج میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

وی گفت: طرح ویژه بازگشایی مدارس و رصد روزانه آن برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود و خوشبختانه در مدارس قصرشیرین مشکلی نداریم.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین خواستار همکاری مردم در راستای تنظیم بازار و ارائه گزارش تخلفات واحدهای صنفی از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۴ به منظور برخورد با متخلفان و گران فروشان و همچنین احتکار کنندگان مواد غذایی شد.

نظر شما