شناسهٔ خبر: 42821965 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار خوزستان:

امنیت خوزستان حاصل تلاش نیروی انتظامی است

اهواز _ایرنا_ استاندار خوزستان گفت: تامین امنیت در استان خوزستان نتیجه تلاش نیروی انتظامی و همکاری آن با سایر نهادها از جمله سپاه پاسدارن، بسیج و نیروهای امنیتی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: خوزستان به دلیل وجود ظرفیت ها و ثروت همواره مورد توجه دشمنان خارج از کشور بوده و توجه را به خود جلب کرده است.
وی افزود: استان خوزستان با توجه به شرایط ویژه ای که دارد دارای پیچیدگی های خاصی است وجود ظرفیت های مختلف در این سرزمین و هم مرز بودن آن سبب شده که همواره دشمن به دنبال نیرنگ و نقشه علیه آن باشد.
استاندار خوزستان یادآور شد: به دلیل وجود همین ظرفیت ها و ثروت عملکرد نیروی انتظامی در استان خوزستان بسیار سخت است است و اگر اقدامات با بردباری همراه نباشد می تواند زمینه ساز بروز مشکلات جدی باشد.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی در استان خوزستان در کنار سایر نیروهای تامین امنیت از جمله بسیج، سپاه پاسداران، نیروهای اطلاعاتی و دستگاه قضا تلاش می کند تا کمترین مشکل ایجاد شود.
شریعتی گفت: امنیت و سلامت ۲ مقوله هستند که اگر مسئولیت ها و اقدامات مرتبط با آن ها به درستی انجام نشوند آنگاه اهمیت و جایگاه آنها بیشتر احساس می شود و ایجاد این حس امنیت در خوزستان با تلاش تمام کارکنان نیروی انتظامی محقق شده است.
وی ادامه داد: به نوعی می‌توان گفت نظم استانی و اقتدار ملی ما با عملکرد نیروی انتظامی سنجیده می شود نیروی انتظامی مظهر مردم داری است.
شریعتی افزود: نیروی انتظامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر اساس وظیفه خود برای تامین نظم و امنیت جامعه تلاش کرده و در ایجاد حفظ نظم عمومی نیز موفق بوده است.
وی گفت: همین ویژگی ها ایجاد نظم و تامین امنیت را پیچیده تر و حساس تر می کند در واقع ماموریت‌های نیروی انتظامی باید همراه با تدبیر، درایت و برنامه‌ریزی باشد در غیر این صورت سیستم با مشکل روبرو خواهد شد.
در این آیین سرتیپ دوم پاسدار سیدمحمد اکبری صالحی که پیش از این سمت جانشینی فرماندهی انتظامی خوزستان را به عهده داشت به سمت فرماندهی انتظامی این استان معرفی، و از سردار حیدر عباس زاده فرمانده پیشین انتظامی خوزستان تجلیل شد.

نظر شما