شناسهٔ خبر: 42821824 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه موقت ورامین:

همچنان باید آماده دفاع از اسلام و ارزش های انقلاب باشیم 

مهدی آذرشب

امام جمعه موقت ورامین گفت: امروز باید همچنان آماده دفاع از اسلام و انقلاب باشیم و بدانیم که این روزهای با برکت برای همه تجدید عهد و خاطره می کند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی عصر سه شنبه ۱ مهرماه در آیین افتتاحیه نمایشگاه مهمات که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد جامع تاریخی ورامین برگزار شد، اظهار کرد: فراموش نمی کنیم از همین مسجد جامع تاریخی ورامین چگونه جوانان این شهر به سوی جبهه های جنگ با بدرقه مردم روانه می‌شدند و فراموش نمی‌ کنیم پیکرهای مطهر شهدا به همین محله ها برمی گشتند و توسط مردم عزیزمان مورد استقبال قرار می ‌گرفتند.

وی افزود: از دفاع مقدس جزء زیبایی، حماسه و ایثار به یاد نیست، گرچه ما در دفاع مقدس و جنگ سختی‌ های زیادی را کشیدیم، اما زیبایی ها و طراوت هایی که به واسطه دفاع مقدس به ما ارزانی کردt بسیار فراوان است.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با بیان این که زنده نگه داشتن دفاع مقدس و آن ایثارگری ها یک وظیفه و رسالت است، بیان کرد: امروز عزیزانمان در سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و همه کسانی که زحمت کشیدند و کنار هم قرار گرفتند که به نوعی آن خاطرات را زنده نگه بدارند؛ این یک رسالت انقلابی محسوب می شود چرا که نسل امروز به ویژه جوان هایی که ندیدند و نبودند در دفاع مقدس برایشان تجدید خاطره می شود.

محمودی خاطرنشان کرد: جنگ همچنان باقی است و دفاع همچنان پابرجاست، تنها شیوه جنگ و دفاع تغییر پیدا کرده وگرنه جنگ تمام نشده است.

وی ادامه داد: امروز باید ما همچنان آماده دفاع از اسلام و انقلاب باشیم  و بدانیم که این روزهای با برکت برای همه تجدید عهد و خاطره می کند.

محمودی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امید است همچنان راه امام و شهدا را ادامه دهیم و در مسیر امام و ولایت ثابت ‌قدم بمانیم.

انتهای پیام

نظر شما