شناسهٔ خبر: 42821731 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی:

نقش‌آفرینی جوانان در برهه‌های مختلف مثال‌زدنی است

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: جوانان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف همچون دفاع‌مقدس با نقش‌آفرینی بی‌بدیل خود، قدرت نظام اسلامی را به همگان اثبات کرده است.

صاحب‌خبر -

کیومرث پورایراندوست روز سه‌شنبه در  آئین تجلیل از جوانان و سربازان فعال در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی، اظهار داشت: نقش پررنگ جوانان ایران اسلامی در دفاع از کیان خود و توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مثال‌زدنی است و این نقش‌آفرینی قدرت نظام اسلامی را به همگان به اثبات رسانده تا دشمنان این کشور نتوانند در مقابل این کشور حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی با اشاره به ماندگاری یاد شهدا از جمله شهدای گمنام در بین مردم اضافه کرد: ما هر چه داریم از دورات دفاع مقدس است زیرا با آن ثابت کردیم هیچ کشور استکباری نمی‌تواند با ما مقابله کند.

حجت‌الاسلام خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این آیین گفت: جنگ فرصتی بود برای شناسایی استعدادها و پتانسیل‌ها و زمانی آغاز شد که نهادهایی چون بسیج و سپاه شکل نگرفته بود و کشور از آمادگی کامل نظامی برخوردا نبود.

وی اضافه کرد: به برکت جوانان به عنوان بدنه پویای جامعه، کشور عزیزمان هر روز نسبت به گذشته در حال ارتقا و پیشرفت است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی هم با اشاره به چهار شاخصه سرباز از دیدگاه امیرمومنان حضرت علی (ع) گفت: سربازان پناهگاه مردم، زینت زمامداران، عزت دین و راه و طریق امنیت هستند.
سرهنگ جلیل وحیدی افزود: رهبر معظم انقلاب اخیرا در رهنمودهای خود به تراز رشد یافتنی جوانان در مکتب دفاع مقدس و بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرده و بر این امر تاکید کردند که باید از ظرفیت سربازان و جوانان بیش از پیش بهره جست.

در این آیین از سربازان و جوانان فعال در حوزه های مختلف از جمله علمی و پژوهشی با حضور مقامات استانی و نظامی تجلیل به عمل آمد.

نظر شما