شناسهٔ خبر: 42821641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد

توزیع ۷۰۰ بسته آموزشی میان دانش‌آموزان مناطق محروم دزفول

به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای رزمایش بزرگ کمک مومنانه، توزیع ۷۰۰ بسته آموزشی میان دانش‌آموزان مناطق محروم احمدفداله و دره کاید دزفول آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «محمدرضا لیلی‌زاده» امروز (سه‌شنبه ۱ مهر) در آیین توزیع ۷۰۰ بسته نوشت افزار و وسایل کمک آموزشی به دانش‌آموزان مناطق محروم توسط سپاه دزفول اظهار کرد: ۷۰۰ کیف نوشت افزار همراه با ۴۰۰ جفت کفش و جوراب، ۲۰۰ دست گرم‌کن ورزشی، ۴۰۰ مانتو و شلوار به همراه ۳۰ سبد آموزشی تهیه و توزیع این اقلام از امروز آغاز شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه دزفول اضافه کرد: این بسته‌های آموزشی در بین دانش آموزان ۲ بخش محروم شهیون و سردشت به ویژه احمدفداله و دره کاید توزیع می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این بسته‌های آموزشی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال تهیه شده است افزود: اعتبار این بسته‌ها از سوی قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی سپاه و بنیاد برکت تامین شده و مدارس و مناطق هدف برای توزیع این اقلام شناسایی شده‌اند و از امروز با همکاری آموزش و پرورش و حوزه‌های مقاومت بسیج توزیع می‌شوند.

 

لیلی‌زاده با اشاره به دیگر برنامه‌های این طرح یاد آور شد: تجهیز ۳۰ مدرسه محروم در منطقه احمدفداله نیز در راستای محرومیت‌زدایی طی این طرح انجام می‌شود.

 

پایان پیام/589

نظر شما