شناسهٔ خبر: 42819718 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

ارائه خدمات و اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه در کردستان تداوم دارد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سپاه برای احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی و ۸۰۰ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در استان به ترتیب ۳۰ میلیارد تومان و ۲۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سیدصادق حسینی پیش‌از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه ۱۳۰۰ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی عام‌المنفعه و کلنگ‌زنی ۲۹۱ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه کردستان در سال‌جاری که با حضور مسئولان در روستای «کرجو» این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ۱۳۰۰ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه در سال‌های ۸۹ و اوایل امسال توسط انجام و امروز در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی ۱۳۰۰ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه را شامل ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی و ۸۰۰ طرح عمرانی همچون آبرسانی روستایی، احداث پل، خانه عالم، سرویس‌های بهداشتی، غسالخانه، مسجد، گلزار شهدا، مرمت راه، مدارس، زمین ورزشی، مساجد و خانه محرومین روستایی خواند و افزود: برای احداث این تعداد مسکن و پروژه به ترتیب ۳۰ میلیارد تومان و ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: همچنین امروز ۲۹۱ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی به ارزش ۱۴ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده که تا پایان سال‌جاری در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

سردار حسینی از اهدای یکهزار سری جهیزیه به زوجین نیازمند استان در خردادماه سال ۹۸ و اسفندماه سال گذشته خبر داد و گفت: آبرسانی روستایی، احداث قنات، سرویس‌های بهداشتی، پل در مزارع و روستا‌ها خانه عالم و توسعه کشاورزی از دیگر برنامه‌های پیش‌رو سپاه برای امسال در مناطق محروم کردستان است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات ۲۹۹ روستا پراکنده در ۱۰ شهرستان در سال گذشته برطرف و ساخته شده است، تصریح کرد: همکارانمان در سپاه‌های شهرستانی با وجود همه سختی‌ها، در راستای خدمت به مردم مناطق محروم و اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی تلاش کرده و این رویکرد همچنان تداوم دارد.

سردار حسینی با بیان اینکه هم‌اکنون ۴۷ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه در قالب طرح شهید همدانی در سطح استان در حال انجام است، اظهار کرد: سپاه از روز نخست شیوع ویروس کرونا در استان در کنار مدافعان سلامت و سایر مسئولان در راستای مبارزه و پیشگیری از کرونا تلاش کرده و همه تجهیزات و امکانات سپاه را پای کار آورده‌ایم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یادآور شد: ضدعفونی و گندزدایی معابر، خیابان‌های و اماکن‌های پرتردد، توزیع یک میلیون و ۲۴۸ هزار و ۴۰۰ لیتر موادضدعفونی در سطح شهرها، راه‌اندازی و تجهیز کارگاه‌های تولید ماسک و توزیع ۷۴۵ هزار ۷۹۵ ماسک رایگان به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان، تولید و توزیع ۱۰ هزار و ۳۰۰ البسه بیمارستانی و شیلد به ارزش ۵۰ میلیون تومان از جمله اقدامات انجام شده سپاه در دوران کرونایی در سطح استان بوده است.

وی افزود: «شناسایی و حمایت ۳۳ هزار و ۱۷۱ خانواده نیازمند واقعی، توزیع ۱۲۸ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بهداشتی در لبیک به فرمان حضرت آقا در نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه و توزیع ۴۸ هزار و ۸۹ بسته معیشتی بهداشتی به ارزش ۱۱ میلیارد و ۵۰۱ میلیون تومان در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان، پخت و توزیع ۵۹ هزار و ۲۲۱ پرس غذای گرم به ارزش ۷۴۰ میلیون تومان، توزیع یکهزار و ۵۲۲ کارت هدیه به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان میان نیازمندان از دیگر اقدامات سپاه بیت‌المقدس در دوران اخیر کرونایی در کردستان بوده است.

سردار حسینی بیان کرد: امیدوارم خداوند همه تلاشگرانی که بدون منت در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش می‌کنند، را حفظ کند.

انتهای پیام/۷۷۲۷

نظر شما