شناسهٔ خبر: 42819160 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حماس: سازمان ملل در حمایت از فلسطینی‌ها در برابر تروریسم اسرائیلی ناکام ماند

سپیده حسینی

جنبش حماس تاکید کرد، سازمان ملل در حمایت از فلسطینی‌ها در برابر تروریسمی که از طرف اشغالگران اسرائیلی هر روزه علیه‌شان انجام می‌شود، شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت صدی البلد، این جنبش در بیانیه‌ای تاکید کرد، سازمان ملل از زمان تاسیس خود نتوانسته به مردم فلسطین در احقاق حقوقشان از جمله آزادی، استقلال و تعیین سرنوشت که یکی از اصول مهم این سازمان محسوب می‌شوند، کمکی کند و در حمایت از مردم ما در برابر تروریسمی که هر روزه از سوی اشغالگران اسرائیلی علیه‌شان انجام می‌شود، شکست خورده است.

این جنبش افزود: در هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان ملل، این شکست همچون لکه ننگی برای این سازمان بین‌المللی که در ایجاد این رژیم نقش داشت و در حمایت از مردم فلسطین شکست خورد، باقی خواهد ماند.

حماس در ادامه تاکید کرد، جنبش در هفتاد و پنجمین سالگرد سازمان ملل امیدوار است که این سازمان با پایبندی به اصول بنیادی خود، به شکل جدی به مردم ما در رسیدن به حقوق خود از جمله آزادی و استقلال و رهایی از اشغالگری نژادپرستانه و کینه‌توزانه کمک کنند چرا که ادامه این جنگ یکی از مهم‌ترین دلایل نبود امنیت و صلح جهانی است.

انتهای پیام

نظر شما