شناسهٔ خبر: 42818691 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پاری سن ژرمن از جذب دله آلی مطمئن است

یگانه نظری

پاری سن ژرمن باور دارد که دله آلی می خواهد با قراردادی قرضی و یک ساله به این تیم بپیوندد.

صاحب‌خبر -

پاری سن ژرمن اطمینان دارد که تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات دله آلی را جذب خواهد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، پاری سن ژرمن باور دارد که دله آلی خواهان پیوستن به این تیم به صورت قرضی و تا پایان فصل است. فینالیست لیگ قهرمانان اطمینان زیادی دارد که می توان تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در تاریخ 5 اکتبر (14 مهر) با تاتنهام به توافق رسید، به خصوص که دله آلی نیز علاقه مند به این انتقال است تا بتواند شروع تازه ای داشته باشد. پس از پیوستن لوکاس مورا و سرژ اوریر از پاری سن ژرمن به تاتنهام در فصول اخیر، حال این دو باشگاه با هم رابطه خوبی دارند. همچنین این حس که انتقال قرضی دله آلی به پاری سن ژرمن تا پایان فصل به سود هر دو طرف است، روز به روز قوی تر می شود.

تا به حال بین این دو باشگاه در مورد انتقال دائمی دله آلی به پاری سن ژرمن صحبتی نشده است و پاری سن ژرمن فقط به انتقال قرضی این بازیکن که ممکن است به سود دنیل لوی نیز باشد، علاقه نشان داده است. رییس تاتنهام نمی خواهد این هافبک به یکی از تیم های رقیب در لیگ انگلیس، منتقل شود.

تلگراف در روز یک شنبه نیز از انجام مذاکرات برای انتقال دله آلی که با سرمربی تاتنهام، ژوزه مورینیو به مشکل خورده است و پس از تعویض در بین دو نیمه در جریان شکست تاتنهام مقابل اورتون، برای دو بازی بعدی این تیم در لیست تاتنهام قرار نگرفت، خبر داد.

همچنین بخوانید:

مورینیو خواهان فروش دله آلی و دنیل لوی خواهان حفظ او است

پاری سن ژرمن مذاکرات برای جذب دله آلی را آغاز کرده است

 

نظر شما