شناسهٔ خبر: 42818354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اهدای ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیشابوری در هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور از اهدای ۴۰ سری جهیزیه توسط این ناحیه به نوعروسان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سرهنگ علی نیک یاد ظهر امروز در دیدار با شورای کانون بسیج رسانه و رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور که در محل دفتر فرماندهی سپاه نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران در نوک پیکان حمله همه مسئولین و جناح‌ها هستند.

وی  افزود: قطعا کار رسانه بسبار ظریف مهم و مورد نیاز جامعه است، البته به شرطی که فعالیت خبری، خبرنگار به جا، صحیح با حضورفعال در صحنه باشد و مانند شهید صارمی و شهید خزاعی که در کف میدان جنگ خبر تهیه کردند.

نیک یاد بیان کرد: شما خبرنگاران در نوک پیکان حمله همه مسئولین و جناحات هستید، اما با حفظ حرمت همه مسئولین و مدیران باید انتقادهای سازنده‌ای عملکردشان صورت پذیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور تاکید کرد: خبرنگاری در اذهان مردم می‌ماند که حرف آنها را با حفظ حرمت و چارچوب‌ها به گوش مسئولین برساند.

نیک  افزود: از شما خبرنگاران بسیجی درخواست می‌کنم هر هفته یک خبر ناب از نقش شهدا، جانبازان و آزادگان سرفراز نیشابور در ۸ سال دفاع مقدس را در رسانه‌های دیداری و شنیداری نشر دهید، شهدایی که در سال‌های دفاع مقدس نقش‌های بزرگی ایفا کرده و گمنام هستند، مانند شهید خلبان جعفری که تنها اسم او در خیابان‌های شهر دیده می‌شود و زوایای زندگی این شهید و خدمتش به نظام مقدس انقلاب آگاهی‌سازی نشده است.

نیک یاد بیان کرد: انعکاس فعالیت های بسیج و سپاه بر دوش شما اصحاب رسانه است تا دشمن بداند و آگاه باشد که بسیج و سپاه در سنگرهای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در صحنه و در حرکت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور تصریح کرد: سیاست ما در فرماندهی بسیج سپاه نیشابور همکاری، تعاون و کمک به مجموعه دولت همچنین تعامل و همکاری با دولت در  پیشرفت این شهرستان و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

وی در خصوص برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور در  هفته دفاع مقدس متذکر شد: به برپایی یادواره شهدا در سطح محلات و پایگاه‌ها، اجرای ویژه برنامه شب‌های عاشورایی در فرهنگسرای سیمرغ، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در نیشابور و دبدار با خانواده‌های شهدا، تقدیر از مدافعان عرصه سلامت و ارائه خدمات بهداشتی و بسته‌های حمایتی به نقاط محروم ای شهرستان از جمله بخشی از این برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: علاوه بر این، ۴۰ سری جهیزیه نیز در هفته دفاع مقدس از طرف بسیج سپاه نیشابور به نوعروسان اهدا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور اظهار کرد: با وجود بحران کرونا در کشور برخی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس با توجه به قابلیت‌های اجرا مانند قصه‌گویی، خاطرات شهدا، راویان دفاع مقدس، مسابقات فرهنگی، دفاع مقدس و آموزش سواد رسانه‌ای را در فضای مجازی برگزار کردیم.

وی حضور رسانه‌ها بعد از ۸ سال دفاع مقدس را  مناسبتی دانست و گفت: هر ساله بعد از پایان هفته دفاع مقدس همه چیز به فراموشی سپرده می شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

نظر شما