شناسهٔ خبر: 42818283 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

نمایندگان از صحبت پیرامون دریافت خودروهای چند صد میلیونی امتناع می‌کنند

انتقادها به نمایندگان یازدهم باعث شد تا امروز مجلس در جلسه غیرعلنی خود به این موضوع بپردازد و در آن جلسه قول و قرارهایی بین نمایندگان و رییس مجلس مطرح شود. طبق پیگیری‌های قول و قرارهایی مبنی بر اینکه نمایندگان از صحبت پیرامون دریافت خودروهای چند صد میلیونی امتناع ورزند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| نماینده مردم گرمی مغان در مجلس در پاسخ به این سوال که آیا شما خودرو دنا را دریافت کرده‌اید یا خیر و پاسختان به انتقادهای وارده به مجلس چیست، گفت: وارد این مبحث نمی‌شوم.
 
پس از افشاگری یک نماینده درباره اعطای قسطی خودرو به نمایندگان مجلس یازدهم، این موضوع با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی و رسانه‌ها مواجه شد. 

 

در این راستا روح‌الله ایزدخواه، نماینده مردم تهران در مجلس، در صفحه اینستاگرام خود خبر از دریافت خودرو دناپلاس با اقساط به نمایندگان متقاضی خبر داد. موضوعی که از سوی کاربران فضای مجازی بسیار مورد انتقاد قرار گرفت و برخی به تفاوت قیمت خودروی تحویلی به نمایندگان با خودروی دنا پلاس اتومات موجود در بازار، پرداختند و برخی هم به میزان اقساطی که نمایندگان باید به صورت ماهیانه از حقوق‌شان کسر شود، اشاره کردند.

 

از روز گذشته تاکنون نمایندگان زیادی در این رابطه اظهاراتی مطرح کردند و این را حق قانونی یک نماینده برای رسیدگی به کارها و امورات مربوط به حوزه‌های انتخابیه دانستند.

 

جنجال خودروی چند صد میلیونی در فضای مجازی تا جایی پیش رفت که برخی نمایندگان، نامه انصراف از دریافت خودرو که خطاب به اصلانی، معاون امور اجرایی پارلمان نوشته بودند، را منتشر کردند.

 

انتقادها به نمایندگان یازدهم که با شعار بهبود معیشت و اوضاع اقتصادی وارد انتخابات شدند، باعث شد تا امروز مجلس در جلسه غیرعلنی خود به این موضوع بپردازد و درآن جلسه قول و قرارهایی بین نمایندگان و رییس مجلس مطرح شود. طبق پیگیری‌های قول و قرارهایی مبنی بر اینکه نمایندگان از صحبت پیرامون دریافت خودروهای چند صد میلیونی امتناع ورزند. 

 

ولی اسماعیلی، نماینده مردم گرمی مغان در مجلس، ازجمله نمایندگانی بود که با او به گفت‌وگو در این باره، پرداخت.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا شما این خودرو را دریافت کرده اید یا خیر و پاسخ شما به انتقادهای وارده به مجلس چیست، گفت: وارد این مبحث نمی شوم. در جمع‌بندی که در جلسه غیرعلنی داشتیم قرار شد رییس مجلس پاسخ لازم را ارائه کند. 

 

او ادامه داد: در اولین جلسه علنی، قالیباف توضیحات کامل را ارائه می کند. 

 

منبع: برنا

نظر شما