شناسهٔ خبر: 42817293 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

توسط بسیج سازندگی کردستان انجام می‌شود؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۴۷ پروژه محرومیت‌زدایی در هفته دفاع مقدس

علی اصغر عزیزی فر مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، ۱۴۷ پروژه محرومیت‌زدایی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

صاحب‌خبر -
علی اصغر عزیزی فر مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: مبانی طرح‌های محرومیت زدایی برگرفته از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و توصیه‌های مهم ایشان به جوانان در زمینه ایفای نقش در در آینده و گام دوم انقلاب با رویکرد محرومیت زدایی و مدیریت جهادی در بخش اقتصاد و عدالت اجتماعی است.

وی عنوان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس افتتاح پروژه‌های عمرانی محرومیت زدایی و مردم یاری در دست اقدام است که در این راستا افتتاح ۱۳۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان شامل ۸۰۰ پروژه عام المنفعه همانند آب رسانی، احداث پل، احداث جاده، تکمیل و مرمت مدرسه، زمین ورزشی و احداث مسجد می‌باشد.

عزیزی فر در ادامه به افتتاح ۵۰۰ واحد مسکن مدد جویی کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیلرد تومان که توسط قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه بیت المقدس انجام شده است اشاره کرد و افزود: در این اقدام خداپسندانه همه نیرو‌های سپاه به ویژه بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی سهیم بودند، به طوری که توانستیم این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

عزیزی فر گفت: در بخش پروژه‌های عالم لمنفعه سال ۹۹ کلنگ زنی ۲۹۱ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه‌های در حال ساخت گفت: بسیاری از پروژه‌ها در قالب پروژه‌های عمرانی شهید همدانی، طرح کرامت و مسکن مدد جویان بهزیستی به تعداد ۱۴۷ پروژه با اعتبار بالغ بر ۵/۱۱ میلیارد تومان در دست اقدام است.

عزیزی فر در ادامه عنوان داشت: در راستای لبیک فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر نهضت کمک مومنانه بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان توانسه است با تهیه و توزیع ۱۳۶ هزار ۶۷۰ بسته معیشتی، ۱۲۲ هزار و ۵۳۹ بسته بهداشتی، هزار و ۵۲۲ کارت هدیه، خرید اقلام و توزیع ۵۹ هزار ۲۲۱ پرس غذای گرم در میان نیازمندان و تهیه و توزیع ۱۰ هزار ۳۰۰ البسه بیمارستانی در میان کادر درمان در روز‌های سخت کرونایی در کنار مردم و در جهت خدمت به آنان بوده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس در پایان گفت: شایان ذکر است در سال ۹۸ تعداد ۵۰۰ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در بین نو عروسان استان توزیع شده است که تمامی این پروژه‌ها و اقلام به عنوان هدیه مقام معظم رهبری به مردم غیور کردستان میباشد.
 
انتهای پیام/

نظر شما