شناسهٔ خبر: 42816997 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

با حضور مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد

سیزدهمین سه شنبه های تکریم و تجلیل از خانواده شهیدان «سمیع و زاهدی» در چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بصورت ویدئو کنفرانس

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ، ابراهیم شریفی  امروز (سه شنبه ۱ مهر) در سیزدهمین هفته از طرح ملی «سه شنبه های تکریم» که با حضور مجازی و ارتباط تصویری با  سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تکریم از خانواده شهیدان «سمیع و زاهدی» در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: این طرح با هدف تکریم از خانواده های معظم شهدا روزهای سه شنبه هر هفته اجرا می شود.

ابراهیم شریفی ادامه داد: در طرح ملی «سه شنبه های تکریم»، روزهای سه شنبه هر هفته از یک خانواده شهید توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، بنیاد شهید و کانون های فرهنگی هنری سطح استان تجلیل می شود.

ابراهیم شریفی در این نشست گفت : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،  استان چهارمحال و بختیاری بام ایران را ، بام بلند جهاد و ایثار و سربلندی در هشت دفاع مقدس  نام نهاد  .

 وی افزود : سیزدهمین هفته از طرح ملی «سه شنبه های تکریم» به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکردو حضور اقبال عباسی استاندار و علی محمد اکبر فرمانده سپاه  و فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید  برگزار شد. 

شریفی  ادامه داد : در این دیدار خانواده شهیدان «سمیع و زاهدی» با «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام «حبیب الله ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به صورت ویدیو کنفرانس گفتگو کردند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد، استاندار، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین حضور داشتند.

گفتنی است: این دیدار به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به صورت محدود و ویدئو کنفرانس و با تجلیل از والدین شهیدان «سمیع و زاهدی» با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

 خاطرنشان می شود: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و با هدف ارج نهادن به مقام شهدا و خانواده معظم شهدا به صورت هفتگی در سراسر کشور به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  و  کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

نظر شما