شناسهٔ خبر: 42816261 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع)

رسالت امروز ما پایداری و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی است

سرهنگ حیدری گفت: وظیفه ما درقبال شهدای دفاع مقدس، پایداری و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی گفت: وظیفه ما درقبال شهدای دفاع مقدس، پایداری و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی است.دشمن در صدد است که فرهنگ شهادت و ایثار را از ما بگیرد. دفاع مقدس فرصتی مناسب جهت حفظ و انتقال ارزشهای والای شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی است. به فرموده مقام معظم رهبری "جنگ ما گنج است" و خود دانشگاهیست؛ و وظیفه ما استخراج گنج ها و انتقال آن ه نسل های آینده جامعه است

سرهنگ حیدری، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: جوانان امروز موظفند با درک درست از شرایط کشور دِین خود را نسبت به شهدا ادا کنند. هر جوان ما باید یک شهید را در زندگی خود به عنوان الگو واسوه قراردهد که این مهم در آینده جوانان تاثیرگذار است. ما نباید اجازه بدهیم دشمنان نظام اسلامی نظام اسلامی و انقلاب ما را ناکارآمد جلوه دهند. جوانان ما باید با هوشیاری از نقشه‌های شوم دشمنان امروز آگاه باشند. به فرموده مقام معظم رهبری "جنگ ما گنج است" و خود دانشگاهیست؛ و وظیفه ما استخراج گنج ها وانتقال آن به نسل های آینده جامعه است. موظفیم در مقابل این تهاجمات فرهنگی با معیار قرار دادن این گنجینه ارزشمند ایستادگی کنیم.

وی افزود: ما باید در عمل و رفتارمان یاد شهدا را زنده نگه داریم. بعضی مسئولین در زندگی خود گرفتاراشرافی‌گری و تجملات شده‌اند که این امر آنها را از اجرای وظایف خود به نحو احسن بازمی‌دارد. ما باید با الگو گرفتن از شهدا و سبک زندگی آنها ریشه‌های این اشرافی‌گری را در جامعه خشکانده و سعی کنیم مانع از ورود اشرافی گری و تجمل به زندگی شخصی‌مان شویم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن بیان کرد: دشمنان اسلام وانقلاب با تحریف دفاع مقدس و برکات آن وانتقال تحلیل‌های نادرست به نسل سوم و چهارم انقلاب توسط دشمنان داخلی و منافقین در صدد تضعیف اعتقادات ارزشی و گریزان کردن جوانان از ارزشهای دفاع مقدس هستند.

وی با اشاره به حضور ایران در بین ۹ کشور برتر دنیا از لحاظ نظامی افزود: ما امروز شاهد مدفقیت‌هایی درزمینه نظامی هستیم که اینها از برکات دفاع مقدس است. به گفته سردار شهید سلیمانی"بحران و تهدیدی بود که به فرصت تبدیل شد". امروز به برکت دفاع مقدس و خون شهدایی همچون؛ شهید حسن تهرانی مقدم و شهید حسن شفیع زاده(مبتکر توپخانه) و شهدای واحد توپخانه درهشت سال دفاع مقدس شاهد تولید موشک‌های نقطه‌زن با بُرد بالا،هدف گیری واصابت دقیق درمقابل ادوات پیشرفته دشمن در ایران اسلامی هستیم ، که این اقدام، خطر بزرگی برای رژیم صهیونیستی و ابر‌قدرت‌های جهان محسوب می‌شود.
سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: امروز نفتکش‌های ما در حیاط خلوت آمریکا به صورت فعال حضور دارند و می توانند بدون دخالت و تجاوز آمریکا بخصوص شخص ترامپ قمارباز فعالیت های خود را به نحو احسنت انجام دهند. رئیس‌جمهور آمریکا این را خوب می داند که تجاوز به نفتکش های ایرانی یعنی" تکرار انتقام سخت عین الاسد و حتی شدیدترازآن"

وی با اشاره به سخنرانی اخیر سردار سلامی در ادامه گفت: کسانی که در شهادت سردار سلیمانی نقش مستقیم و غیر‌مستقیم داشتند را مورد هدف قرار می دهیم، مخصوصا ترامپ، چه سمت ریاست جمهوری باشد یا نباشد، باید مجازات شود.
بعد از جنگ جهانی دوم با توجه به اینکه هیچ کشوری جسارت پرتاب موشک به مواضع نظامی آمریکا را نداشته ولی ایران با جسارت و قدرت ایمان اراده توانست در جهت احقاق حق خود و دفاع از خون "شهید سردار سلیمانی" با شلیک موشک، انتقام خود را برای اولین بار از امریکای جنایتکار بگیرد.


فرمانده سپاه ناحیه امام حسن اظهار داشت : متاسفانه بعضی افراد در سایت های گوناگون معاند جهت تحریک اذهان مردم میگویند: مدافعان حرم به خاطر حقوق به سوریه می روند یا اینکه اصلاً چرا آنها به سوریه می رود؟ در جواب آنها این را باید گفت: که این غده سرطانی ساخته شده به دست امریکا در سوریه بدون هیچ عذر شرعی به مردم مسلمان آنجا رحم نمی کنند و حتی بر سر کنیزی و جنسیت فرزند یک خانم باردار شرط بندی می کنند. هدف اصلی آنها از این همه تجاوز رسیدن به خاک جمهوری اسلامی ایران است. بسیجیان با همین تفکر اسلامی مانع از تجاوز داعش شدند و این تفکر تا ظهور حضرت حجت ادامه دارد.
وی گفت: داعش که زاییده استکبار و عصاره خارج بود به دلیل عدم موفقیت در از بین بردن نظام اسلامی ایران اراده ملت اطلاعات از طریق حمله به سوریه و عراق و بروز فجایع و حوادث بزرگ به نظام اسلامی ایران ضربه بزند.

سرهنگ حیدری درادامه گفت: ازدیگر ثمرات هشت سال دفاع مقدس درعرصه سیاسی، تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام جهان،خاصه کشورهای منطقه خلیج فارس است.

 

1008/پ30/ب

نظر شما