شناسهٔ خبر: 42814043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

با حضور آیت الله فاضل‌لنکرانی افتتاح شد؛

نمایشگاه یک روزه منشورات و آثار علمی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)

نمایشگاه یک روزه منشورات و آثار علمی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در حوزه های فقه و اصول، فقه هنر و رسانه، فقه اجتماعی، فقه و حقوق، فقه اقتصاد، فقه پزشکی، علوم قرآن و مذاهب و کلام اسلامی با حضور رئیس این مرکز افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، نمایشگاه یک روزه منشورات و آثار علمی و پژوهشی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) از صبح امروز در نمازخانه این مرکز برقرار شده و به دلیل شرایط کرونایی تا عصر امروز ادامه دارد.

 

در این نمایشگاه کتاب های تولیدی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در حوزه هایی نظیر فقه و اصول، فقه پزشکی، فقه سیاسی،فقه هنر و رسانه، فقه اجتماعی، فقه اقتصاد، فقه و حقوق و قواعد فقهیه به معرض دید عموم گذاشته شده است.

 

در این نمایشگاه که صبح امروز با حضور آیت الله محمدجواد فاضل‌لنکرانی افتتاح شده و تا عصر امروز برچیده خواهد شد، فهرستی از پژوهش های انجام شده، در دست انجام و در دست انتشار نیز به معرض دید عموم گذاشته شده است.

 

برخی از کتبی که امروز در این نمایشگاه قرار داده شده در جشنواره های استانی، حوزوی و ملی صاحب رتبه های برتر شده و در مراکز مهم حوزوی و دانشگاهی تدریس می‌شود.

 

نشست های علمی که تا کنون در مرکز فقهی ده ها بار برگزار شده است نیز در قالب کتاب هایی منتشر و در اختیار جامعه علمی قرار گرفته است.

 

یادآور می‌شود، مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در حوزه های فقه، اصول، تفسیر، علوم قرآن، کلام و مذاهب اسلامی کارهای آموزشی و پژوهشی زیادی انجام داده و صاحب چندین نشریه معتبر علمی و پژوهشی نیز می باشد که بخشی از آنها در نمایشگاه امروز قرار داشت.

 

همچنین مرکز انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) بعضا آثاری را از دیگر مراکز علمی کشور منتشر کرده که همه این آثار هرچند در این نمایشگاه نیست، اما به بالای 250 عنوان پژوهشی می رسد.

 

لازم به توضیح است که حجج اسلام والمسلمین حسینی خواه معاون پژوهش مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، صرفی معاون آموزش مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) و رئیسی معاون آموزش مرکز تخصصی کلام و مذاهب اسلامی ائمه اطهار(ع) نیز با حضور در این نمایشگاه پاسخ گوی سؤالات خبرنگاران بودند و به گزارشی از آخرین فعالیت های انجام شده پرداختند.

پایان پیام/694

نظر شما