شناسهٔ خبر: 42813720 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبر داد

شیب افزایشی ابتلا به کرونا در حوزه دزفول

دلال آلبوشهبازی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول نسبت به عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هشدار داد و گفت: اگر مردم دستورالعمل‌ها را کمتر رعایت کنند، مجددا اپیدمی طغیان می‌کند.

صاحب‌خبر -

دکتر علی قمیشی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش موارد ابتلا به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد شیب ملایم افزایشی ابتلا به کروناویروس هستیم که این مساله نشان می‌دهد مردم باید بیماری را جدی بگیرند.

وی افزود: کرونا در حال چرخش بین مردم است و باید دستورالعمل‌های بهداشتی جدی‌تر گرفته شوند. اگر مردم دستورالعمل‌ها را کمتر رعایت کنند، مجددا اپیدمی طغیان می‌کند و افراد بیشتری مبتلا می‌شوند و به تبع آن مبتلایان مشکلات جدی‌تری خواهند داشت و مرگ و میر افزایش می‌یابد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: هر چند فعلا از نظر تخت بستری، دارو و تجهیزات کمبودی نداریم اما مردم باید رعایت کنند تا بیمار نشوند و نیاز به بستری و بیمارستان نباشد.

قمیشی با اشاره به خطر گسترش بیماری از طریق حضور در اماکن عمومی بیان کرد: چند روز پیش تفرجگاه‌های دزفول تعطیل شدند، پس از آن با مقایسه دیگر شهرهای استان و اصرار مردم، مجددا بازگشایی شدند اما همچنان تفرجگاه‌ها خاموش هستند هر چند ممانعتی از حضور مردم در این اماکن نمی‌شود.

انتهای پیام

نظر شما