شناسهٔ خبر: 42813161 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

از سوی فرمانده سپاه ناحیه گرگان؛

برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس در گرگان تشریح شد

گرگان- فرمانده سپاه ناحیه گرگان برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس در گرگان را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ وحید فخرالدین ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: هفته دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم» و با برنامه های متنوع برنامه ریزی شده است.

وی در مورد چرایی نامگذاری، افزود: در برهه های مختلف دشمنان هر آنچه که بلد بودند برای ضربه زدن به انقلاب به کار گرفته‌اند ولی ما با روحیه جهادی و نصایح رهبری در برابر آنها ایستاده ایم.

فخرالدین ادامه داد: در عرصه‌های مختلف شهید تقدیم انقلاب کرده و در ایام شیوع کرونا اگر مدافعان سلامت نبودند، اوضاع ما بدتر از این بود؛ آنها خالصانه در مهار و کنترل بیماری موفق بودند.

وی بیان کرد: روزهای مختلف جبهه‌ها تغییر می‌کند، روزی در جنگ و اکنون هم در سیل، زلزله و کرونا گروه های مردمی و جهادی فعال هستند.

فخرالدین با اشاره به مراسم دهه اول محرم، افزود: الزامات ستاد ملی کرونا توسط پایگاه‌های بسیج و هیئت‌های مذهبی و غیره رعایت شد و محرمی متفاوت را نسبت به سال‌های گذشته برگزار کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان تصریح کرد: باور داریم که مردم بزرگی داریم که از ابتدای انقلاب تاکنون همواره پای کار بودند.

وی با بیان اینکه گرگان ۹ شهید مدافع حرم تقدیم کرده، افزود: در هفته دفاع مقدس ۴۵۰ برنامه محوری در شهرستان گرگان با همکاری فرمانداری، شهرداری، اوقاف، سازمان تبلیغات و ناجا و نیروی انتظامی برگزار می شود.

فخرالدین بیان کرد: از این تعداد برنامه ۳۰۶ برنامه پایگاهی، ۶۴ برنامه در سطح حوزه و ۲۰ برنامه محوری ناحیه است.

وی اضافه کرد: رژه موتوری با رعایت پروتکل های بهداشتی روز گذشته با همکاری سپاه، بسیج، ناجا و ارتش برگزار شد.

فخرالدین همچنین به برنامه های شاخص این هفته اشاره کرد و گفت: تجلیل از ۲۰ بانوی رزمنده و ایثارگر، تجلیل از 200 رزمنده و فرمانده گردان، برگزاری مسابقات ورزشی، یادواره شهدا، افتتاح خانه عالم، افتتاح پایگاه مقاومت، افتتاح پایگاه بسیج خواهران و برادران، افتتاح حسینیه در قزاق محله گرگان و توزیع بسته های معیشتی از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

نظر شما