شناسهٔ خبر: 42811564 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

یکسال انفصال از خدمت برای مدیر متخلف از عدم اجرای مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان

خبرگزاری میزان-رییس کل دادگستری خوزستان گفت: یکی از مدیران بانک‌های استان به دلیل عدم اجراء مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان، به انفصال یک سال از خدمت محکوم شد. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - رییس کل دادگستری خوزستان گفت: یکی از مدیران بانک‌های استان به دلیل عدم اجراء مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان، به انفصال یک سال از خدمت محکوم شد.

 حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: در راستای سیاست‌های قوه قضائیه مبنی بر حمایت از سرمایه گذاران مشروع، تولیدکنندگان و فراهم سازی زمینه‌ی مناسب جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید، ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان به منظور رفع موانع در جهت ترویج رونق تولید و ایجاد اشتغال، تشکیل و راه اندازی گردید که مصوبات این ستاد ضمانت قانونی دارد و همه ادارات، سازمان‌ها و مدیران مکلف به اجرای مصوبات این ستاد هستند.

وی افزود: اخیراً یکی از مدیران بانک‌های استان علیرغم ابلاغ مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان و تذکر حضوری، از اجرای مصوبه این ستاد ممانعت بعمل آورده که در این خصوص با اعلام جرم از سوی دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی و صدور کیفرخواست در شعبه دادگاه بدوی، این مدیر خاطی به یکسال انفصال از خدمت محکوم شد.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی در ادامه ضمن تشکر از تمامی ادارات و سازمان‌ها در همراهی و همکاری با ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و همچنین مدیرانی که اجرای قانون را سرلوحه کار خود قرار داده اند اظهار داشت: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان برای همگان لازم الاجراست و قانونگذار برای تخطی از مصوبات این ستاد انفصال از خدمت در نظر گرفته و در صورت هر گونه تخلف وجرم، دستگاه قضایی استان قاطعانه ورود و اجرای قانون خواهد نمود.

انتهای پیام/

نظر شما