شناسهٔ خبر: 42811319 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

6 بازیکن در خطر محرومیت قرار دارند

احتمال نیمکت نشینی چند ستاره الاهلی مقابل استقلال

6 بازیکن حریف چهارشنبه استقلال در آستانه محرومیت قرار گرفته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی عربستان در شرایطی فردا آخرین بازی دور گروهی خود در لیگ قهرمانان را مقابل استقلال برگزار می کند که صعودش به دور بعدی قطعی شده است. از طرف دیگر این مسابقه تاثیر مستقیمی روی دومین تیم صعود کننده خواهد داشت. با این حال ممکن است کادرفنی تیم عربستانی به چند بازیکن خود در بازی چهارشنبه شب استراحت بدهد.


اصلی ترین عاملی که باعث نگرانی کادرفنی الاهلی شده تک اخطاره بودن 6 بازیکن این تیم است. امروز سایت «کانون هواداران الاهلی» عربستان خبر داده 6 بازیکن این تیم در دیدار با استقلال با احتمال محرومیت در مرحله یک هشتم نهایی دست و پنجه نرم می کنند.


عبدالباسط هندی، عبدالله حسون،  لوکاس لیما،  علی الاسمری،  سلمان المؤشر و محمد المجحد 6 بازیکن کلیدی در آستانه محرومیت الاهلی هستند. آنها در صورت دریافت کارت زرد در بازی با استقلال بازی مرحله حذفی یک هشتم نهایی را از دست می دهند.


به همین خاطر ممکن است برخی از این نفرات جلوی استقلال بازی نکنند که در صورت تحقق این امر شرایط خوبی در اختیار نماینده ایران قرار خواهد گرفت.


گفتنی است؛ استقلال برای صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا نیاز به پیروزی مقابل الاهلی عربستان دارد و باید دید شاگردان نامجومطلق چه کاری در این دیدار از پیش خواهند برد.

برچسب‌ها:

نظر شما