شناسهٔ خبر: 42811271 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

شلیک مرگبار پلیس امریکا به کودک ۱۳ ساله اوتیسمی + عکس

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، تصاویر منتشر شده توسط پلیس در روز دوشنبه نشان می دهد ماموران پلیس در ایالت یوتا به سوی یک کودک ۱۳ ساله مبتلا به اوتیسم شلیک کرده اند.

بر اساس این گزارش تصاویر ویدئویی حاکی است ماموران پلیس سالت لیک در ایالت یوتا پس از تعقیب این کودک ۱۳ ساله و شلیک به سوی وی، او را روی زمین خوابانده اند. این کودک بارها ناله می کرده است: احساس خوبی ندارم.

او از شلیک ماموران پلیس جان سالم بدر برده است ولی برخی استخوان هایش شکسته است.

مادر این کودک ۱۳ ساله پیش از این به پلیس هشدار داده بود که پسرش یک اسلحه در اختیار دارد که با آن همکلاسی هایش در مدرسه را تهدید کرده و شیشه های خانه را شکسته است. در زمان یورش پلیس به خانه آنها هیچ نشانه ای وجود نداشته است که این کودک ۱۳ ساله مسلح بوده است.

وی پیش از یورش ماموران پلیس از آنها خواسته بود تا فرزندنش به خاطر مسائل روانی در بیمارستان بستری شود ولی ماموران پلیس گفته اند که ابتدا باید مطمئن شوند که او مسلح نیست.

مادر این کودک آمریکایی گفته است که پسرش به محض دیدن ماموران پلیس به شدت وحشت زده شده است.

شلیک ماموران پلیس به سوی این کودک ۱۳ ساله مبتلا به اوتیسم بار دیگر سئوالات و ابهامات زیادی را درباره نحوه رفتار پلیس آمریکا با بیماران روانی مطرح کرده و گروه های فعال حقوق بشر خواستار اجرای اصلاحات ساختاری در نیروی پلیس شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما