شناسهٔ خبر: 42811113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خوزستان| بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مناطق محروم دزفول توزیع شد+تصاویر

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه دزفول گفت: طرح تجهیز مدارس منطقه محروم "احمدفداله"، "دو کاید" و شهرستان دزفول به همراه توزیع ۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر و پوشاک و ۳۰ سبد کمک‌آموزشی با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد ریال انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، سپاه ناحیه دزفول در زمینه مواسات و همدلی علاوه بر برگزاری چندین رزمایش کمک مومنانه، امسال نیز با آغاز ماه مهر بسته‌های لوازم‌التحریر میان دانش آموزان کم‌بضاعت مناطق محروم شهرستان دزفول توزیع کرد.

تفاهم نامه 10 میلیارد تومانی برای اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی

سرهنگ پاسدار محمدرضا لیلی‌زاده فرمانده سپاه دزفول در این باره اظهار داشت: سال 96 یک تفاهم‌نامه بین بنیاد برکت و قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی در راستای رفع محرومیت از منطقه احمدفداله منعقد شد.

وی گفت: اعتبار این تفاهم‌نامه به‌طور کلی 10 میلیارد تومان تعریف شده که پنج میلیارد آن توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و مابقی آن توسط بنیاد برکت پرداخت می‌شود.

لیلی‌زاده در ادامه اظهار داشت: 17 پروژه آبرسانی به روستاها با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان، احداث هفت مدرسه، پنج باب مسجد، یک مجموعه ورزشی زمین چمن، احداث دو پل، ساخت خانه محروم و اهدا 100 جهزیه و بهسازی 25 کیلومتر از مسیر جاده احمدفداله در این قرارداد عنوان شده بود.

فرمانده سپاه دزفول بیان داشت: طبیعتاً در طول انجام این پروژه‌ها امور فرهنگی و غیرعمرانی پیش آمد، به عنوان مثال در سال گذشته 700 چادر نماز برای برگزاری مراسم جشن تکلیف بین دانش‌آموزان منطقه توزیع شد.

توزیع بسته های کمک آموزشی با اعتبار 2 میلیارد ریالی

وی با بیان اینکه طرح تجهیز مدارس منطقه محروم احمدفداله، دو کاید و شهرستان دزفول  به همراه توزیع 700 بسته لوازم التحریر و پوشاک و تعداد 30 سبد کمک آموزشی با اعتباری بالغ بر 2میلیارد ریال انجام شده است، گفت: امروز نیز پکیج کاملی از لوازمات فرهنگی و تحریری با اعتبار 200 میلیون تومان در نظر گرفته شد و طبق طرح تجهیز مدارس 30 مدرسه از احمدفداله تجهیز می‌شوند.

فرمانده سپاه دزفول افزود: بسته فعلی شامل 400 جفت کفش و جوراب، 700 کیف به همراه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه اول، 200 گرمکن ورزشی و 400دست مانتو و شلوار است

وی در ادامه به عملکرد گروه‌های جهادی سپاه دزفول از دهه ولایت (عید غدیر و قربان) تا هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این گروه‌ها در این مدت با تهیه بیش از 13هزار بسته معیشتی، 12 سرویس جهیزیه، 2هزار بسته لوازم التحریر؛ تولید و پخش بیش از 25هزارماسک، توزیع 166هزار پرس غذای گرم، پخش 77 هزار قرص نان صلواتی، تولید 300 دست پوشاک و کفش، توزیع 123کارت هدیه، توزیع یک‌هزار بسته گوشت گرم با اعتبار خیرین و کمک های مردمی و سپاه دزفول در صحنه نبرد با کرونا حضور داشتند.

8

انتهای پیام/337/س                                                         

نظر شما