شناسهٔ خبر: 42810421 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار ایلام:

ما هر چه داریم از خون شهدا داریم/افتخار من نوکری خانواده معظم شهدا و ایثارگران است

سلیمانی‌دشتکی از نمایشگاه دستاوردهای هفته دفاع مقدس بازديد کرد و در بدو ورود به مزار شهدای گمنام رفت و نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور ، عصر روز دوشنبه ۳۱ شهريور در اولین روز از هفته دفاع مقدس قاسم سلیمانی‌دشتکی از نمایشگاه دستاوردهای هفته دفاع مقدس بازديد کرد و در بدو ورود به مزار شهدای گمنام رفت و نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

استاندار ایلام در ادامه ضمن افتتاح این نمایشگاه از دستاوردهای هفته دفاع مقدس بازديد کرد و در سخنانی با عنوان این مطلب که آرامش و اقتدار امروز کشور مدیون خون شهدا است، اظهار داشت: ما هرچه داریم از خون شهدا داریم.

وی در ادامه‌ به شعار "ما می توانیم" در دوران دفاع مقدس اشاره‌ کرد و گفت: این درس بزرگ شهدا، جانبازان و ایثارگران به ما است که برای همیشه آن را باید باور داشته باشیم. 

استاندار ایلام حاصل کار شهدا را عزت و سرافرزای امروز جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز در این شرایط سخت دشمن جرات حمله کردن به کشور را ندارند و این عامل مهم بازدارندگی ناشی از خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت طلبی ملت بزرگ ایران است.

وی در ادامه ترور و تحریم را پاسخ بزدلانه دشمنان در مقابل اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: آنها سردار عزیز ما را شبانه ترور کردند و به شهادت رساندند و هنگامی که مواضع آنها توسط سپاه‌ پاسداران درهم کوبیده شد جرات پاسخ دادن به آن را نداشتند.

وی افزود: اگر امروز امنیت داریم این آرامش را خون شهدا تضمین کرده است و ما هم به نوکری خانواده شهدا و ایثارگران افتخار می کنیم.

در پایان این مراسم به پاس زحمات و تلاش های قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در پیگیری خواسته ها، مطالبات و رفع مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نمایندگی با اهدای حمایل خادم الشهدا از تلاش های وی تجلیل به عمل آمد.

نظر شما