شناسهٔ خبر: 42810303 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

"خار پاشنه"،اسد مسجدی و صندلی‌ ریاست که به نظر چسبناک شده است!

در فدراسیون پزشکی- ورزشی چه خبر است؛آقای مسجدی نکند می‌خواهید خودتان هم برای ریاست در این فدراسیون کاندیدا شوید؟بیایید و این حرف را تکذیب کنید تا خیال خیلی‌ها راحت شود!

صاحب‌خبر -

فدراسیون پزشکی ورزشی همیشه یکی از کم حاشیه ترین فدراسیون های ایران بوده است اما تعارف که نداریم باید گفت در این چند ماهی که برای این فدراسیون سرپرست گذاشته‌اند این فدراسیون آبستن حاشیه های زیادی بوده است.

روی سخن من با مستقیم با اسد مسجدی سرپرست این فدراسیون است.آقای مسجدی وظیفه یک سرپرست در فدراسیون چیست؟آیا غیر از این است که زیرساخت های لازم برای برگزاری یک مجمع انتخاباتی را بدون هیچ حاشیه ای فراهم کند و اجازه ندهد تا آب در دل کاندیدایی تکان بخورد؟ اما ظاهرا در این فدراسیون دارد اتفاقاتی می افتد که حکایت از چیزهای دیگری دارد.

از احسان حدادی و درخواست‌اش برای عمل جراحی خار پاشنه شروع می کنم.شما متقبل شده اید که هزینه 8 هزار یورویی او برای سفر به آلمان را تامین کنید.نظر شخصی ام این است که احسان به عنوان یک ورزشکار حرفه ای و البته المپیکی نگران است.نگران به این دلیل که تقریبا یک سال تا المپیک باقیمانده و به قول شما در ایران هیچ پزشکی تضمینی نداده است که او پس از عمل بتواند خیلی زود به شرایط آرمانی اش برگردد.من،تخصص پزشکی ندارم اما از شما می پرسم که آیا این عمل آنقدر سنگین است که هیچ پزشکی حاضر نشده چنین کاری را انجام بدهد؟اصلا چرا باید یک پزشک برای چنین عملی تضمین بدهد؟اصلا در ایران پزشکان برای عمل‌های جراحی که انجام می دهند تضمین می دهند؟

شما که سرپرست این فدراسیون هستید بر اساس کدام متر و معیار مجوز چنین مجوزی را صادر کرده اید که 8 هزار یورو ارز از مملکت خارج شود تا یک خار پاشنه را از پای حدادی خارج کنند؟

اتفاق دومی که در فدراسیون تحت امر شما افتاده برگزیده شدن یک مشاور رسانه ای برای خودتان است.شفاف می پرسم این مشاور رسانه ای در مدت زمان کوتاه سرپرستی شما قرار است چه کاری انجام بدهد؟جدا از هزینه برای استخدام یک مشاور رسانه ای،تحرکاتی که در فدراسیون پزشکی ورزشی دارد انجام می شود این را به ذهن من متبادر می کند که ظاهرا شما تصمیم تازه ای گرفته اید.شاید هم فرضیه من اشتباه باشد که اگر اشتباه است بیایید و بگویید تصمیمی برای کاندیدا شدن در انتخابات ندارید.حسم می گوید آن صندلی و آن جایگاه در همین مدت کوتاه شیرین شده و چسبناک.آقای مسجدی بیایید و خلاف نظر من را بگویید.

باید بگویم ساختار فدراسیون پزشکی ورزشی متفاوت با سایر فدراسیون ها است و اعضای مجمع نفراتی هستند که از قبل تصمیم خودشان را خواهند گرفت.پیشنهادم این است که با قطعی شدن صلاحیت کاندیدا،هر چه سریعتر و در این شرایط کرونایی که فدراسیون پزشکی ورزشی می تواند نقشی کلیدی را بازی کند انتخابات آن را برگزار کنید تا شاید بتوانید باری از روی دوش وزارت ورزش،فدراسیون پزشکی ورزشی و خیلی از ورزشکاران بردارید.بدون شک رییس جدید که بیاید خودش همه عواقب خارپاشنه،خارشانه یا خارهای دیگر را برعهده می گیرد و در آستانه المپیک یکی از مهمترین فدراسیون های ایران به سرانجامی که اعضایش ماه ها چشم انتظارش هستند خواهد رسید.

251 251

نظر شما