شناسهٔ خبر: 42809184 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان در مراسم محوری زنگ ایثار و مقاومت عنوان کرد:

دفاع مقدس امروز به معنای تحکیم باورهای جوانان و نوجوانان است/ فرهنگیان به مثابه سپاهی قوی برای پشتیبانی از ارزش های انقلاب اسلامی هستند

رخشانی گفت: براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دفاع مقدس امروز، زمینه سازی برای تحکیم باورهای جوانان و نوجوان است تا در برابر هجمه دشمنان مقاوم شوند.

صاحب‌خبر -


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمید رضا رخشانی در مراسم محوری زنگ ایثار و مقاومت که امروز در مدرسه فضیلت زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: حضرت علی (ع) می فرمایند: فرزند زمان خود باشید؛ این حدیث پرمعنا در فرمایشات مقام معظم رهبری تبلور یافته که خطاب به جوانان و نوجوانان فرمودند « همواره با بصیرت مسائل زمان خود را بشناسید.»
وی افزود: رزمندگان دفاع مقدس فرزند زمان خود بودند و با تشخیص صحیح نیاز زمان خود از جان و مال خود گذشتند و برای دفاع از میهن اسلامی راهی جبهه های جنگ شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر اکنون بیمه هستیم و هیچ کشوری جرأت نمی کند به کشور ما تعرض کند به دلیل همان جانفشانی های دوران دفاع مقدس است که دشمنان را از نظر حملات نظامی ناکام گذاشت.
رخشانی افزود: دشمنان اکنون این توانمندی مردم ایران را می دانند که اگر قرار باشد کیان مملکت آسیب ببیند حاضرند تا پای جان بایستند تا جلوی همه حملات را گرفته و مقاومت کنند.
وی خاطر نشان کرد: در این زمان براساس گام دوم انقلاب وظیفه داریم خود را مجهز به سلاح ایمان و اراده کرده و باورهای خود را مستحکم کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری در رابطه با این امر خطیر، همکاران فرهنگی به مثابه سپاهی قوی هستند که ارزش های انقلاب اسلامی را پشتیبانی می کنند.

نظر شما