شناسهٔ خبر: 42808372 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرمانده سپاه البرز:

دشمنان از توطئه علیه ایران ناکام مانده اند/ جنگ هنوز تمام نشده است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به دستاوردهای هشت جنگ سال دفاع مقدس گفت: بصیرت افزایی و دشمن شناسی از دستاوردهای این دوران طلایی است و طی ۴۲ سال گذشته دشمنان اسلام همواره با شیوه های مختلف علیه ایران اسلامیدست به توطئه زدند اما ناکام ماندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سردار سید یوسف مولایی با اشاره به اخلاص و از جان گذشتگی نیروهای اسلام در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: امروز  وفاداری ، عمق نگاه، شهامت ایثار، شجاعت از ویژگی های مالک های اشتر زمانه است که نمونه بارز آن  شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه هنوز جنگ تمام نشده است گفت: همیشه باید در سنگر باشیم،  جنگ تمام نشده و دشمن همان دشمن دیرینه است و اهداف خصمانه دشمنان با ۴۲ سال قبل تفاوتی نمی کند.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: دشمن یک ذره از خواسته خود عقب نشینی نکرده است،  ایران اسلامی در طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون  سیاست های دشمنان علیه کشورمان تکرار شده است.

مولایی بیان داشت : دشمن  بازی جنگ و سیاست راعلیه کشورمان در پیش گرفته  و جنگ نیابتی ، جنگ  نرم و جنگ اطلاعاتی از روش های خصمانه دشمنان است .

وی با اشاره به اینکه جنگ اطلاعاتی بخشی  از فعالیت دشمن است که استمرار دارد : دشمن یک قدم دشمن از خواسته های خود عقب نشینی نکرده است و  قصد عقب نشینی از تحمیل اراده ندارد.

فرمانده سپاه استان البرز گفت:  بعضی مواقع  مسوولان ما بد عمل می کنند و بعضی وقت ها بد سلیقه هستیم و بی مدیریتی می کنیم ولی هیچ کدام برای دشمن معنی عقب نشینی ما نیست.

مولایی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی  به این دلیل مالک اشتر شد که در خط مقدم نبرد با دشمن قرار داشت و توطئه های دشمن را نقش برآب کرد.

وی ادامه داد: امروز اگر می گوییم فرمانده در جشنواره مالک اشتر نفر اول می شود یعنی در خاکریز نبرد تیربار و آرپی چی دستش است و مدام در حال جنگیدن است ، مجروح می شود ولی بر نمی گردد.

وی اظهار داشت: خیلی از آقایان که گوشت ، پوست و استخوانشان از انقلاب است از قطار انقلاب  پیاده شدند و مانند زهیر عمل کردند ، برخی  آیت الله ، وزیر، نخست وزیر و ... بودند اما پیاده شدند برای اینکه تفکر مالک اشتر نداشتند اما در این میان یک فرمانده پایگاه و یا یک  بسیجی مالک اشتر می شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) خاطرنشان کرد: دشمن با تمام قدرت  در خفا با ما می جنگد  و اگر امروز فرماندهان پایگاه ها و حوزه های بسیج روحیه دفاعی نداشته باشند یعنی در حالت جنگ بودن را احساس نکنند، مشکل ساز خواهد بود که البته همه در صحنه هستند.

مولایی با بیان اینکه باید مسجد را پایگاه قرار داد و در آن نماز برگزار شود، افزود: در زمان جنگ تحمیلی خانه ما مسجد بود از جبهه بر می گشتیم به مسجد می رفتیم محل آموزش و تجمع داخل مساجد بود مساجد را باید احیا کرد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما