شناسهٔ خبر: 42808005 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

صعود پرسپولیس در دست خودش است

سپهر حیدری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست پرسپولیس برابر الدحیل قطر اظهار کرد: بازی برابری را شاهد بودیم و هر ۲ تیم موقعیت کمی به هم دادند، اما پرسپولیس اشتباه کوچکی کرد و این موضوع برای این تیم گران تمام شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

سپهر حیدری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست پرسپولیس برابر الدحیل قطر اظهار کرد: بازی برابری را شاهد بودیم و هر ۲ تیم موقعیت کمی به هم دادند، اما پرسپولیس اشتباه کوچکی کرد و این موضوع برای این تیم گران تمام شد.

او ادامه داد: شجاع خلیل زاده خوب بازی کرد، اما او یک پنالتی به الدحیل داد. البته کارشناسان داوری معتقدند که خطای شجاع پنالتی نبود و داور سخت گیرانه قضاوت کرد. تیم پرسپولیس بعد از دریافت گل چند موقعیت داشت، اما مهاجمان فرصت‌ها را با بی دقتی از دست دادند.

تساوی کمترین حق پرسپولیس برابر الدحیل قطر بود

سپهر حیدری بیان کرد: تیم الدحیل بعد از زدن گل چند لایه دفاع و این تیم قطری بازی را مدیریت کرد. به نظرم تساوی کمترین حق پرسپولیس در این بازی بود. بن عطیه بازیکن الدحیل خودش هم باور نمی‌کرد که بخشیده شود، اما‌ ای اف سی اجازه داد این بازیکن برابر پرسپولیس بازی کند.

پرسپولیس شایستگی صعود از گروه را دارد

بازیکن سابق پرسپولیس درباره کار سخت پرسپولیس برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: صعود پرسپولیس در دست خودش است و اگر بتواند تیم الشارجه را شکست بدهد در آن صورت به مرحله بعد صعود می‌کند. پرسپولیس شایستگی صعود از گروهش را دارد. با وجود به تغییرات در ترکیب پرسپولیس هماهنگی بین بازیکنان این تیم سخت است.

او درباره بازی پایانی پرسپولیس بیان کرد: شک نکنید که پرسپولیس از گروهش صعود می‌کند و هواداران باید صبور باشند. بازیکنان جدید پرسپولیس نیاز به زمان دارند. پرسپولیس با این همه تغییر روند خوبی دارد. عیسی آل کثیر در صورتی که یک مقدار دقت کرده و موقعیت‌ها را تبدیل به گل می‌کرد می‌توانست آقای گل لیگ قهرمانان آسیا شود.

حرفه‌ای نبودن باعث ناکامی ما در آسیا شده است

حیدری درباره ناکامی نمایندگان کشورمان در آسیا گفت: همه تیم‌های ما تغییرات در کادر فنی و بازیکنان خود داشته اند. به هر حال بازیکنان جدید برای اینکه کیفیت خود را نشان بدهند به زمان نیاز دارند. بازی‌های آسیایی برای نمایندگان کشورمان در زمان بدی برگزار می شود.

حیدری درباره اینکه کدام‌یک از نمایندگان کشورمان می‌تواند به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، گفت: به نظرم پرسپولیس تنها تیم صعود کننده به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. خلیل زاده با وجود اینکه یک پنالتی به حریف داد، اما بهترین بازیکن در بازی با الدحیل قطر بود.

 

نظر شما