شناسهٔ خبر: 42807903 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اکبر نقدی، دونده ایرانی در چالش ماراتن خیریه؛

هر مرحله در ماراتن یک دلار برای خیرین است!

دونده ایرانی با انجام دو های ماراتن قصد جمع آوری کمک‌های خیریه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، اکبر نقدی‌، دونده ایرانی یک چالش برای خود در نظر گرفته و قصد دارد با انجام ماراتن‌های مختلف در نقاط مختلف دنیا سفیر کمک به نیازمندان باشد و در این مسیر کمک‌های نقدی جمع می‌کند و آن را به دست افراد نیازمند می‌رساند. متنی که او در صفحه شخصی خود منتشر کرده را می‌خوانید:

اسم من اکبر نقدی است. من یک دونده فوق ماراتن با سبک زندگی وگان (گیاه‌خواری) هستم. امسال تصمیم گرفتم برای ایجاد یک رکورد بین المللی یک چالش بزرگ و همیشگی را رقم بزنم. من سعی می کنم هر روز بیش از صد روز پیاپی یک ماراتن را اجرا کنم. من شصت و هفت  ماراتن را در شصت و هفت  روز پشت سر هم اجرا کرده ام اما بیش از سی و سه  ماراتن برای رفتن وجود دارد. من قصد دارم با دویدن، پول برای موسسات خیریه جمع کنم. و من این کار را ادامه خواهم داد تا تا 42195 دلار (یک دلار برای هر متر در ماراتن) ، برای افراد نیازمند و فقیر جمع شود. لطفا با واریز مبلغ حداقل یک دلار به حساب فوق و همچنین با به اشتراک گذاشتن این ویدیو و ارسال انرژی مثبت خود به من در این کار خوب از من حمایت کنید.

هرکدام از قدمهای من این ماراتن ها را می گذارد گامی برای بشریت است.  اکنون نوبت شماست که برای این کار خیر قدم بردارید و یک دلار یا بیشتر برای امور خیریه اهدا کنید.

من اجرا می کنم ، شما با کمک و انرژی مثبت خود را پشتیبانی می کنید! شما پیوند مهم این زنجیره خیریه هستید. لطفا این زنجیره را نگه دارید .

 

شماره حساب بانک ملت

6104337171076159

اکبرنقدی اندریان

حجم ویدئو: 4.67M | زمان ویدئو: 00:00:22

نظر شما