شناسهٔ خبر: 42807776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

محسن رضایی:

سازش سران خود فروخته با اسراییل مانع بیداری اسلامی نخواهد شد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سازش سران خائن چند کشور منطقه با اسراییل سد محکمی مقابل بیداری اسلامی نیست گفت: این اقدام خائنانه جلوی قیام ملت‌های عربی را نمی‌گیرد بلکه شتاب انقلاب‌ علیه سران خائن منطقه را بیشتر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بسیج سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی عصر دوشنبه در آیین رژه خودرویی کمک‌های مومنانه نیروهای مسلح در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در اهواز اظهار داشت: حرکت جدید آمریکا از ابوظبی و بحرین و رایزنی با سودان آغاز شده تا عده ای از سران خائن کشورهای عربی خلا نبود آمریکا در منطقه را جبران کنند.

وی افزود: چگونه سران شاخ شکسته غرب می توانند خلا آمریکا را در منطقه جبران کنند در حالی که آن ها از آرامش قبل از توفان ایران باید هراس داشته باشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام انتقام سخت را یک اعتقاد و تفکر برشمرد و گفت: انتقام سخت از قدرتمندترین پایگاه نظامی آمریکا آغاز شد و تا اخراج آمریکا از منطقه ادامه دارد؛ روزی می رسد که از تنگه هرمز تا شمال و جنوب خلیج فارس ، ملت های مسلمان با شعار الله اکبر برابر استکبار قیام خواهند کرد.

وی تصرح کرد: آمریکا باید از روزی که ناوهای هواپیمابرش مصادره شوند و شعار ملت های اسلامی عملی شود هراس داشته باشد، مگر این که زودتر از توفان بزرگ ،منطقه را تخلیه کند.

رضایی در ادامه دفاع مقدس را یکی از رویدادهای بزرگ ملت ایران برشمرد و گفت: در ۲۰۰ سال گذشته اروپا و غرب وارد سرزمین های اسلامی شدند و با استعمار و فرا استعمار دست به اشغال شهرها و روستاها زده و درتمامی این سال ها منابع طبیعی این مناطق را از قبیل نفت و گاز به غارت بردند.

وی افزود: کشورهای غربی با لشکرکشی و کشتار دسته جمعی تغییر ریل سیاست منطقه را شکل داده بودند اما انقلاب و دوران دفاع مقدس سرنوشت منطقه را تغییر داد؛ دفاع مقدس برگ زرین و فراموش نشدی است. در این دوران ایران اقتدار خود را به دست آورد و نظام اسلامی را نیز تثبیت کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان در روزهای ابتدایی جنگ وارد پنج استان مرزی ایران و بخصوص خوزستان شدند و خیلی ها بر این باور بودند که ایران دیگر از جای خود بلند

نمی شود و این جنگ تنبیه انقلاب بوده و راه خیزش ملت ها دیگر بسته شده است.

وی ادامه داد: دشمن می خواست ایران مانند گذشته دنباله رو آمریکا باشد و با نیت سقوط و همراهی غرب آمده بود اما به همت جوانان انقلابی خیزشی علیه غربی ها در این سرزمین اسلامی شکل گرفت و ایران با فکر و راه جدید در سیاست ،دفاع و امنیت، دشمن را ناامید کرد.

سرلشکر رضایی گفت: همچنین در ادامه این قدرت نمایی اندیشه های امنیتی ایران در سوریه، عراق، لبنان و یمن جواب داد و تفکر دفاع مقدس به برگ برنده ای مقابل تجهیزات مدرن اروپایی تبدیل شد.

وی تصریح گرد: جهان اسلام از چنین تفکری به خوبی استقبال کرد و انواع تجهیزات مدرن و فوق مدرن در ایران اسلامی ساخته شد؛ برخلاف آن ها که گمان می کردند ایران بر سر دوراهی قرار گرفته، راه سومی شکل گرفت و هنوز غرب متوجه شناخت این اقتدار نشده است.

رژه خودرویی کمک های مومنانه نیروهای مسلح عصر دوشنبه با حضور بیش از ۲۵۰ خودروی سبک و سنگین در اهواز برگزار شد.

در این رژه خودرویی بیش از ۵۴ هزار قلم کالای اساسی به نمایش گذاشته شد. این کالاها هفته دفاع مقدس بین نیازمندان استان خوزستان توزیع می شود.

نظر شما