شناسهٔ خبر: 42807710 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

چلسی دروازه‌بان جدید جذب کرد

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

نقل و انتقالات تابستانی و برنامه‌های مختلف باشگاه‌های اروپایی هر روز اخبار جدیدی را به دنبال دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، نقل و انتقالات فوتبال در اروپا برای اولین بار همانند سایر قاره‌ها تحت الشعاع ویروس کرونا دنبال می‌شود.

تا به امروز بازیکنان زیادی بین باشگاه‌ها جابجا شده‌اند که برخی از آنها عجیب و برخی دیگر هم جذابیت زیادی بین طرفداران فوتبال داشته‌اند. برای مثال گونزالو هیگواین با ترک یوونتوس راهی لیگ آمریکا شد و لیونل مسی هم می‌توانست یکی از گزینه‌های فراموش نشدنی پنجره نقل و انتقالات ۲۰۲۰ باشد اما در نهایت با بارسلونا ادامه همکاری می‌دهد.

آخرین اخبار، شایعات، اظهارنظرات و همینطور تصاویر و ویدیوهای مربوط به نقل و انتقالات تابستانی که به روزهای پایانی نزدیک‌تر می‌شود را در ایلنا بخوانید:

پنج شنبه سوم مهرماه - 24 سپتامبر

 

گودین

22:40 - دیگو گودین به صورت رایگان و با قراردادی 3 ساله به کالیاری پیوست.

کاندروا

22:30 - آنتونیو کاندروا هافبک تیم اینتر با قراردادی 4 ساله به سمپدوریا خواهد پیوست.

21:37 - Sky Sports: دمبله نمیخواهد بارسلونا را ترک کند، او گزینه ای برای یوونتوس یا من یونایتد نیست. داگلاس کاستا در حال حاضر *بخشی* از هیچ معامله یا جابه جایی ای با بارسلونا یا ولورهمپتون نیست.

20:05 - Telegraph: آرسنال برای جدایی لوکاس توریرا در حال مذاکره با اتلتیکو مادرید است. آرسنال مبلغی تضمینی برای او می‌خواهد و می‌خواهد این مبلغ را بر سر توماس پارتی خرج کند.

19:40 - دیگو گودین با انتشار پستی در توییتر خودش، جدایی از اینتر را تایید کرد؛ مقصد بعدی این مدافع 34 ساله تیم کالیاری خواهد بود.

آریاس

19:30 - رسمی: سانتیاگو آریاس با قراردادی قرضی یک ساله از اتلتیکو مادرید به بایرلوکوزن پیوست.

لیدز

19:18: رسمی: لیدزیونایتد دیگو لورنته، مدافع سوسیداد‌ را با مبلغی نامشخص به خدمت گرفت.

18:50 - Sky Sports: منچستریوناتد هیچ پیشنهاد رسمی برای جسی لینگارد دریافت نکرده است. نمایندگان این بازیکن با چندین باشگاه مذاکراتی داشته‌اند‌.

17:03 - Sky Sports: آرسنال علاقه مند به جورجینیو بازیکن چلسی است.

ادواردو مندی

15:10 - رسمی: چلسی به خدمت گیری ادوارد مندی از رن را تایید کرد. به نظر می‌رسد مبلغ حدود 22 میلیون پوند باشد. او قراردادی 5 ساله با چلسی امضا کرد.

الکس تلس

14:33 - Telegraph: الکس تلس علاقه ی خود را به انتقال به منچستریونایتد در این تابستان نشان داده است. مت جاج در حال تلاش برای کاهش مبلغ درخواستی پورتو است زیرا این مدافع چپ فقط یک سال از قرارداد خود دارد.

خیمنز

13:21 - Goal: اتلتیکو مادرید فاش کرده است که آن‌ها پیشنهاد 78 میلیون پوندی منچسترسیتی برای ژوزه خیمنز را رد کرده‌اند.

photo_۲۰۲۰-۰۹-۲۴_۰۹-۲۵-۱۶

12:42 - Telefoot: بعد از اینکه چلسی آماده فروش باکایوکو بصورت قرضی و با حق  خرید 30 الی 33 میلیون یورویی شد پاری سن ژرمن از میلان در رقابت بر سر این بازیکن پیشی گرفته است.

میلان

11:16 - فابریزیو رومانو: امروز دیداری در میلان بین تاتنهام و اینتر بر سر میلان اشکرینیار برگزار شد. اسپرز 60 میلیون یورو برای او پرداخت نخواهد کرد آنها او را 50 میلیون یورو همراه با پاداش‌ها ارزش گذاری کرده‌اند. هنوز توافقی حاصل نشده است و مذاکرات ادامه دارد. 

دی بوئر

10:00 - فرانک دی بوئر بعنوان سرمربی جدید هلند انتخاب و جایگزین رونالد کومان شد.

چهارشنبه دوم مهرماه / 23 سپتامبر

میلان

13:45 - تاتنهام مذاکراتش با اینتر برای جذب میلان اشکرینیار مدافع اسلوواک این تیم را آغاز کرده است. اینتر برای فروش وی 60 میلیون یورو می‌خواهد.

 

ویا

13:42 - کوئنکا بازیکن جوان بارسلونا با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۲.۵ میلیون یورو همراه با بند بازخرید، به ویارئال پیوست.

اتلتک

13:40 - دیل استفانز هافبک برایتون با مبلغ 1 میلیون پوند و قراردادی 2 ساله به برنلی خواهد پیوست.

سمدو

12:40 - با تایید باشگاه بارسلونا، نلسون سمدو با انتقالی به ارزش ۳۰ میلیون یورو + ۱۰ میلیون پاداش به ولورهمپتون پیوست.

11:40 - مت لاو از نشریه تلگراف اعلام کرد لمپارد در این ماه درباره جدایی رودیگر و هادسون اودوی صحبتی نمی‌کند. اودوی مقابل بارنزلی بازی خواهد کرد.

65656

11:28 - بعد از موفقیت در مذاکرات با بارسلونا، لوییس سوارز از این تیم جدا شده و به اتلتیکو مادرید می‌پیوندد.

رم

11:09 - رم در حال آماده سازی پیشنهادی برای ارسال در روزهای آینده برای جذب کریس اسمالینگ است. مذاکرات هنوز با منچستر یونایتد ادامه دارد.

آلوارو موراتا

10:30 - آلوارو موراتا بازیکن جدید یوونتوس است. این قرارداد قرضی 10 میلیونی با حق خرید 45 میلیون یورویی است. تیم ایتالیایی می‌تواند قرارداد قرضی را یک فصل دیگر تمدید کند و 10 میلیون یوروی دیگر پرداخت کند. در این مورد حق خرید به 35 میلیون میرسد.

10:21 - فابریزیو رومانو، اسکای اسپورت: اتلتیکو مادرید و بارسلونا بر سر لوییس سوارز به توافق رسیدند. دیدار بین طرفین کاملا مثبت بود. هیچ مشکلی وجود ندارد. او به اتلتیکو خواهد پیوست و این تایید شده است. فقط به کمی زمان نیاز است.

09:50 - دیوید اورنستین، نشریه اتلتیک: همانطور که به ما گفته شده، مذاکرات بین منچستر یونایتد و ایجنت الکس تلس در حال گسترش است اما معامله هنوز به نتیجه نرسیده است.

لیدز

09:26 - رئال سوسیداد فروش دیگو یورنته به لیدز یونایتد را اعلام کرده است. مبلغ حدود 25 میلیون یورو می‌باشد.

سه شنبه یکم مهرماه ‌/ 22 سپتامبر

sl

15:15: آتالانتا سم لمرز مهاجم پی اس وی آیندهوون را با مبلغ 9 میلیون یورو با قراردادی 5 ساله جذب کرده است.

13:25: اسکای اسپورت: فولام در حال مذاکره با لایپزیگ بر سر معامله ای برای برگرداند ادمولا لوکمن به پریمیرلیگ است.

33

12:35: آرتورو ویدال با انتقالی رایگان و قراردادی ۳ ساله به اینتر پیوست.

11:45: با اعلام جیانلوکا دیمارزیو، جنوا ماریو بالوتلی را برای تقویت خط حمله اش در نظر دارد در حالی که آنها نزدیک به توافقق با لوکا پلگرینی هستند.

11:08: اسکای آلمان: دیوید آلابا و نمایندگان او منتظر پیشنهاد قرارداد سومی از بایرن‌مونیخ هستند اما رؤسای باشگاه برای چیزی که میخواهند به این بازیکن اتریشی پیشنهاد دهند، محدودیت دارند. در آخرین پیشنهاد قرارداد، آن‌ها به این محدودیت رسیده بودند.

10:45: گران‌ترین نقل و انتقالات تابستانی امسال اروپا

555

 

موراتا

10:28: به گزارش فابریتزیو رومانو، آلوارو موراتا مهاجم ۲۷ ساله اتلتیکومادرید در آخرین ساعات دوشنبه به تورین سفر کرد تا امروز در تست‌های پزشکی یوونتوس شرکت کرده و رسما به این باشگاه بازگردد. پیش‌بینی می‌شود اتلتی نیز در این میان جذب لوئیس سوارز را به شکل رسمی اعلام کند.

تلس

10:04: الکس تلس امیدوار به انتقال به منچستریونایتد در این هفته است. مذاکرات با منچستریونایتد پیشرفته است پس از اینکه آنها تلاش کردند قیمت او را تا حداکثر 25 میلیون یورو کاهش دهند از آنجا که او در سال آخر قراردادش است. او احتمالا حدود 75 هزار پوند در هفته در منچستریونایتد دریافت خواهد کرد.

2

10:03: پی اس جی در رقابت برای جذب کالیدو کولیبالی از ناپولی از منچستر سیتی جلوتر است. باشگاه فرانسوی می‌خواهد حدود 78 میلیون یورو برای این مدافع بپردازد.

سرجینیو

10:02: بایرن مونیخ نزدیک به معامله برای جذب سرجینیو دست مدافع 19 ساله آژاکس است. اولین پیشنهاد باشگاه آلمانی هفته پیش رد شد اما مذاکرات ادامه داشت و اکنون بر سر مبلغ حدودا 25 میلیون یورو احتمالا توافق حاصل شده است.

1

10:00: تایرن مینگز قرارداد جدیدی را با استون ویلا امضا کرده است که او را تا سال 2024 در باشگاه نگه می‌دارد.

نظر شما