شناسهٔ خبر: 42807237 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

محمدی: بهترین تصمیم را برای واسعی می‌گیریم / هیچ اختلاف نظری با ویسی ندارم

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران اعلام کرد برنامه‌های نقل و انتقالاتی این تیم زیر نظر عبدالله ویسی و کمیته فنی باشگاه پیش می‌رود.

صاحب‌خبر -

اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان تهران در گفتگو با ایلنا درخصوص شایعه برکناری عبدالله ویسی اظهار داشت: آقای ویسی به کارشان ادامه می‌دهند و به هیچ عنوان بحث رفتن یا ماندن ایشان مطرح نشده بود. ایشان در کنار ما هستند و برای اینکه جوسازی کنند همه‌جا می‌نویسند که محمدی و ویسی با یکدیگر اختلاف نظر دارند.

او درباره برنامه‌های نقل و انتقالاتی پیکان گفت: ما طبق آنچه آقای ویسی درخواست کرده بودند با بازیکنان مدنظر وارد مذاکره شدیم و برای خرید و جذب آنها اقدام کردیم. در بحث تمدید قراردادها هم توانستیم چند بازیکن را حفظ کنیم. نمی‌دانم فعالیت ما در نقل و انتقالات تمام شده است یا خیر و منتظر تصمیم کمیته فنی می‌مانیم که در کدام پست نیاز به تقویت خواهیم داشت.

مدیرعامل پیکان درخصوص آینده سعید واسعی در پیکان گفت: بهترین تصمیم را به اتفاق او برایش می‌گیریم چون باید منافع بازیکن در نظر گرفته شود. باید تصمیمی گرفته شود که با توجه به قراردادش به نفع خودش و باشگاه باشد. 

محمدی درخصوص جدایی مهران موسوی هم گفت: از جدایی او خبر ندارم و به ما اطلاع نداده است که به تیم دیگری رفته یا خیر اما هر جایی که باشد برای او آرزوی موفقیت داریم.

اکبر محمدی درخصوص اهداف باشگاه پیکان در لیگ بیستم هم اظهار داشت: قطعا پیکان برای لیگ بیستم به همراه آقای ویسی به دنبال برنامه‌های موفقیت‌آمیز است و شما نمی‌بینید که پیکان بخواهد برای بقا بجنگد.

نظر شما