شناسهٔ خبر: 42806492 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بسته کامل خبری صبحانه ورزشی طرفداری 1399/7/1؛ سامان قدوس راهی انگلیس شد

رضا حسین زاده

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صاحب‌خبر -

صبح روز دوشنبه، یکم مهر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/7/1؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

پرسپولیس ایران 0-1 الدحیل قطر / پنالتی مشکوک، کار صعود را به اما و اگر کشاند

پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 1 بر 0 الدحیل قطر به پایان رسید. معز علی تک گل الدحیل را از روی ضربه پنالتی به گل تبدیل کرد.

سپاهان ایران 0-0 العین امارات / اولین امتیاز محرم

سپاهان و العین در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. حذف سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد.

التعاون عربستان 0-6 الشارجه امارات / خط و نشان ویلتون برای پرسپولیس

التعاون عربستان و الشارجه امارات در هفته پنجم از گروه سوم به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 6 بر 0 به سود الشارجه امارات به پایان رسید. 

جوزپ ماریا بارتومئو مانع حضور لوییس سوارز در اتلتیکو مادرید شده است

جوزپ ماریا بارتومئو رییس بارسلونا تحت شرایطی حاضر به فسخ قرارداد لوییس سوارز مهاجم 33 ساله تیمش است.

به گزارش طرفداری و به نقل از جرارد رومرو، در توافق میان لوییس سوارز و بارسلونا لیستی از تیم های مطرحی وجود دارد که مهاجم اروگوئه ای در صورت ترک بلوگرانا قادر به امضای قرارداد با آن ها نیست. در لیست مذکور نامی از اتلتیکو مادرید دیده نمی شود و به همین لحاظ لوییس سوارز به سرعت برای حضور در این باشگاه به توافق رسید.

امروز جوزپ ماریا بارتومئو رییس بارسلونا درخواست کرده که اتلتیکو مادرید نیز به تیم های این لیست اضافه شود و سوارز نتواند در صورت ترک باشگاه راهی روخی بلانکوس شود. پیش نویس توافق نامه طرفین برای فسخ قرارداد آماده شده، اما هنوز چیزی امضا نشده است.

سامان قدوس با قراردادی قرضی و 1 ساله به برنتفورد پیوست / رسمی

سامان قدوس با قراردادی 1 ساله راهی برنتفورد شد.

به گزارش طرفداری، سامان قدوس پس از تکمیل مراحل انتقالش از آمیان، اکنون بازیکن برنتفورد است. این بازیکن 27 ساله با قراردادی قرضی و یک ساله راهی برنتفورد شده و پس از پایان این مدت نیز امکان تمدید قرارداد دو ساله اش طبق قوانین بین ‌المللی وجود خواهد داشت.

گفتنی است، تیم فوتبال برنتفورد در دسته چمپیونشیپ رقابت های فوتبال انگلیس حضور دارد.

  • میلان 2-0 بولونیا؛ چشم نواز و با اعتماد به نفس
  • وولورهمپتون 1-3 منچسترسیتی؛ پپ با توپِ پُر آمد

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 21 سپتامبر 2020

رسمی؛ رونار الکس رونارسون به آرسنال پیوست

رونار الکس رونارسون دروازه بان 25 ساله ایسلندی از دیژون فرانسه به آرسنال پیوست.

رسمی؛ دیمیتریس لیمنیوس به کلن پیوست

دیمیتریس لیمنیوس وینگر باشگاه پائوک که به همراه این تیک یک قهرمانی لیگ و دو قهرمانی جام حذفی یونان را کسب کرد، به کلن پیوست.

رسمی؛ لوک مک کورمیک به بریستول راورز پیوست

لوک مک کورمیک هافبک 21 ساله چلسی با امضای قراردادی به صورت قرضی و تا پایان فصل 2020/21 به بریستول راورز پیوست.

غیر رسمی؛ لوییس سوارز به اتلتیکو مادرید پیوست

با ورود رونالد کومان، لوییس سوارز جایی در برنامه های بارسلونا ندارد و باید از این تیم جدا شود. به نقل از فابریتزیو رومانو، انتقال لوییس سوارز به اتلتیکو مادرید قطعی است.

غیر رسمی؛ آلوارو موراتا به یوونتوس پیوست

آلوارو موراتا از اتلتیکو مادرید به یوونتوس می پیوندد. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، آلوارو موراتا 27 ساله که بین سال های 2014 تا 2016 روزهای خوشی را با بیانکونری سپری کرد، حال پس از کسب تجربه در باشگاه های رئال مادرید، چلسی و اتلتیکو مادرید، قرار است دوباره پیراهن بانوی پیر را برتن کند.

لوکا پلگرینی در آستانه انتقال به جنوا

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، پس از انتقال مارکو پیاتسا، جنوا با یوونتوس درحال مذاکره بر سر انتقال قرضی لوکا پلگرینی است. خروج این فولبک 21 ساله از ترکیب تیم آندره آ پیرلو بسیار محتمل به نظر می رسد.

پاری سن ژرمن در پی جذب سامی خدیرا

به نقل از اسکای آلمان، سامی خدیرا هافبک 33 ساله و آلمانی یوونتوس مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفته و احتمالا باشگاه فرانسوی می تواند او را به صورت آزاد به خدمت بگیرد.

پاری سن ژرمن نسبت به جذب کالیدو کولیبالی مطمئن است

کالیدو کولیبالی مدافع میانی 29 ساله و سنگالی باشگاه ناپولی که مدت ها مورد توجه منچسترسیتی قرار داشت به نظر می رسد در حال حاضر به پاری سن ژرمن نزدیک تر است. به نقل از تلگراف، پاری سن ژرمن از منچسترسیتی در رقابت برای جذب کالیدو کولیبالی پیشی گرفته است و این باشگاه فرانسوی اطمینان دارد که می تواند معامله را نهایی کند.

منتفی شدن انتقال آرکادیوش میلیک به رم و ادین ژکو به یوونتوس توسط اورلیو دی لورنتیس

به نقل از لا ریپابلیکا، همه چیز برای انتقال آرکادیوش میلیک به آاس رم و ادین ژکو به یوونتوس آماده بود و حتی میلیک با موفقیت تست پزشکی جالوروسی را سپری کرد. ادین ژکو نیز در بازی با هلاس ورونا به میدان نرفت تا مشکلی برای انتقالش به یوونتوس ایجاد نشود. مذاکرات میلیک با ناپولی بر سر جدایی از این باشگاه به مشکل خورد تا انتقال ژکو به یوونتوس نیز متوقف شود. یوونتوس وقت را تلف نکرد و آلوارو موراتا به زودی راهی تیم آندره آ پیرلو می شود. اورلیو دی لورنتیس در این میان، بازیگر نقش اصلی بود.

منچسترسیتی به تلاش خود برای جذب ژول کونده ادامه می دهد

منچسترسیتی در تلاش است تا جذب ژول کونده، مدافع سویا را طی روزهای آینده نهایی کند. به نقل از سم لی از اتلتیک، کالیدو کولیبالی مدافع 29 ساله سنگالی ناپولی هدف اصلی منچسترسیتی برای تقویت خط دفاعی بود اما این تیم نتوانست با ناپولی به توافق برسد. پس از آن، منچسترسیتی به صورت جدی برای جذب ژول کونده، مدافع 21 ساله فرانسوی سویا کار می کند و آن ها معتقدند سویا، کونده را با رقمی کم تر از 90 میلیون یورو معادل رقم فسخ قرارداد وی می فروشد. با این حال مونچی، مدیر ورزشی سویا در خصوص علاقه منچسترسیتی به کونده توضیحاتی ارائه داد:

پیشنهاد مهمی را برای جذب کونده رد کردیم زیرا ذهنیت ما، فروش بازیکنان مهم تیم نیست. اگر تیم خواهان کونده بازهم پیشنهاد دهد، به پیشنهاد آن ها توجه می کنیم و پاسخ می دهیم. تردید دارم که ژول کونده با منچسترسیتی به توافق شخصی رسیده باشد زیرا او با سویا قرارداد دارد.

اریک گارسیا همچنان هدف اصلی بارسلونا برای خط دفاعی

اریک گارسیا مدت هاست که تصمیمش را گرفته و قصد دارد به بارسلونا بازگردد، اولویت نخست بلوگرانا هم برای تقویت خط دفاعی همین مدافع 19 ساله است.  به نقل از الچیرینگیتو و فابریتزیو رومانو، بارسلونا تصمیمش را گرفته است و می خواهد پس از اینکه منچسترسیتی مدافع مورد نظرش را جذب کرد، اریک گارسیا را به نیوکمپ بازگرداند.

بایرن مونیخ برای جذب سرجینیو دست باز هم تلاش می کند

سرجینیو دست علاوه بر اینکه گزینه اصلی بارسلونا برای جانشینی نلسون سمدو است، به شدت در بایرن مونیخ خواهان دارد. به نقل از فابریتزیو رومانو، بایرن مونیخ درحال آماده سازی یک پیشنهاد جدید به آژاکس برای به خدمت گیری سرجینیو دست است.

داوید آلابا خواهان ادامه حضور در بایرن مونیخ

بایرن مونیخ در نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب لروی سانه و تانگی کواسی شده است و تیاگو آلکانتارا نیز این باشگاه را به مقصد لیورپول ترک کرده است. به نقل از اسکای آلمان، داوید آلابا خواستار ماندن در بایرن مونیخ و تمدید قرارداد خود است اما با شرایطی که این باشگاه به او ارائه می دهد، موافق نیست. همچنین طبق ادعای کیکر، هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ در کنار سانه، گنابری و کومان خواهان جذب یک وینگر دیگر است اما سران این باشگاه تا پایان نقل و انتقالات به دنبال فرصتی برای جذب یک وینگر ارزان قیمت یا جذب یک وینگر به صورت قرضی خواهند ماند.

ریکی پویگ خواهان ادامه حضور در بارسلونا

ریکی پویگ هافبک 21 ساله و اسپانیایی باشگاه بارسلونا در برنامه های رونالد کومان، سرمربی این تیم برای فصل آینده جایی ندارد. به نقل از اوندا سرو، بایرن مونیخ به جذب ریکی پویگ، هافبک جوان بارسلونا علاقه مند است و اخیرا با این بازیکن در تماس بوده است. با این حال، پویگ می خواهد در بارسلونا بماند. از سویی به نقل از موندو دپورتیوو، رونالد کومان سرمربی بارسلونا می خواهد ریکی پویگ را در تابستان جاری به صورت قرضی راهی آژاکس کند.

نلسون سمدو برای پیوستن به وولورهمپتون در تمرینات بارسلونا غایب بود

نلسون سمدو مدافع راست بارسلونا، با جدایی از این تیم راهی وولورهمپتون می شود. به نقل از ساموئل مردسن، نلسون سمدو مدافع 26 ساله بلوگرانا در تمرینات عصر امروز تیم حضور نداشت. او برای نهایی کردن قراردادش با وولورهمپتون، از سوی باشگاه اجازه داشته در تمرینات شرکت نکند.

جنوا علاقه مند به جذب ماریو بالوتلی

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، پس از رسمی شدن چند خرید، جنوا به دنبال تقویت خط حمله خود با ماریو بالوتلی است.

لاتزیو خواهان وسلی هوئت

وسلی هوئت مدافع 26 ساله و هلندی ساوتهمپتون می تواند به صورت قرضی به لاتزیو باز گردد.

تاتنهام در پی جذب ووت وگهورست

ووت وگهورست مهاجم 28 ساله و هلندی باشگاه وولفسبورگ مدتی است که مورد توجه سران تاتنهام برای تقویت خط حمله در نظر گرفته شده است.

وضعیت مبهم دله آلی در تاتنهام

دله آلی هافبک تهاجمی 24 ساله و انگلیسی باشگاه تاتنهام شرایط خوبی در این تیم ندارد و طبق گفته برخی از رسانه ها، این هافبک جوان به دنبال ترک این باشگاه است. به نقل از اتلتیک، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی باشگاه تاتنهام خوهان فروش دله آلی تا قبل از پایان نقل و انتقالات تابستانی است اما دنیل لوی رئیس این باشگاه خواهان حفظ این هافبک جوان است.

اسپارتاک مسکو در پی جذب سرژ اوریه

سرژ اوریه فاصله چندانی با جدایی از تاتنهام ندارد. به نقل از اسکای، در پی اضافه شدن مت دوهرتی به اسپرز، اوریه فهمید که ژوزه مورینیو اعتمادی به او ندارد. در حالی که اوریه می خواهد جایی حضور داشته باشد که در ترکیب اصلی بازی کند و تاتنهام هم مشکلی با جدایی او ندارد، اسپارتاک مسکو به اطمینان بیشتری برای جذب دائمی این بازیکن رسیده است.

فرانک لمپارد خواهان جذب یک هافبک دفاعی

چلسی در نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب 6 بازیکن شده است و اکنون در آستانه جذب ادوارد مندی، دروازه بان سنگالی باشگاه رن نیز قرار دارد و انتقال مندی به چلسی طی روزهای آینده نهایی خواهد شد. به نقل از اتلتیک، فرانک لمپارد، سرمربی باشگاه چلسی پس از نهایی شدن انتقال ادوارد مندی، خواهان جذب یک هافبک دفاعی خواهد بود. از نظر لمپارد، انگولو کانته یک هافبک دفاعی محسوب نمی شود و این هافبک فرانسوی کسی نیست که بتواند به طور ثابت در یک موقعیت قرار بگیرد و فضای مقابل خط دفاعی را پوشش دهد. دکلان رایس، هافبک دفاعی جوان باشگاه وست هم همچنان هدف اصلی لمپارد برای تقویت این پست است.

آنتونیو رودیگر خواهان ادامه همکاری با چلسی

آنتونیو رودیگر مدافع میانی 27 ساله و آلمانی باشگاه چلسی جایگاهش در ترکیب اصلی آبی ها پس از ورود دو مدافع جدید به این تیم در تابستان جاری به خطر افتاده است. به نقل از اسکای، آنتونیو رودیگر خواهان ادامه حضور خود در چلسی است زیرا مسابقات یورو 2020 در پیش است و این مدافع میانی می خواهد به صورت منظم در بازی های تیم ملی آلمان به میدان برود و در ترکیب اصلی قرار داشته باشد.

کیلیان ام باپه گزینه موردنظر رئال مادرید و لیورپول برای تابستان آتی

کیلیان ام باپه ستاره 21 ساله و فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن مدت ها است که مورد توجه سران رئال مادرید قرار گرفته است. به نقل از اکیپ، سران لیورپول و رئال مادرید برای توافق با کیلیان ام باپه در تابستان سال آینده با او در تماس هستند.

پاری سن ژرمن، اورتون و آاس رم در پی جذب سانتیاگو آریاس

آندره آ برتا مدیر ورزشی اتلتیکو مادرید در مصاحبه با کیکر از احتمال انتقال سانتیاگو آریاس فول بک 28 ساله کلمبیایی به یکی از تیم های آاس رم، اورتون و پاری سن ژرمن خبر داد.

مارک ویلموتس در لیست مربیان مدنظر شالکه

به نقل از بیلد، در صورت اخراج دیوید واگنر از شالکه، سه سرمربی مدنظر سران این باشگاه هستند. سرمربی آینده شالکه احتمالا از میان مارک ویلموتس، رالف رانگنیک و ساندرو شوارتس انتخاب خواهد شد.

تاکید مجدد دورتموند بر حفظ جیدون سانچو

سباستین کل مدیریت بخش فوتبال حرفه ای دورتموند در خصوص آینده جیدون سانچو در این باشگاه صحبت کرد. او گفت:

سانچو از فوتبال بازی کردن خوشحال است. بله، شاید او روزی اینجا را برای یک چالش جدید ترک کند، اما در حال حاضر او از حضور در دورتموند خوشحال است و دورتموند نیز از داشتن او خوشحال است.

منچستریونایتد برای جذب دایوت اوپامکانو، چند مدافعش را می فروشد

دایوت اوپامکانو، مدافع 21 ساله و فرانسوی باشگاه لایپزیش مورد توجه سران منچستریونایتد برای تقویت خط دفاعی در نظر گرفته شده است. به نقل از جیمز داکر از تلگراف، منچستریونایتد به دایوت اوپامکانو، مدافع میانی فرانسوی باشگاه لایپزیش علاقه مند است و اوپامکانو نیز مدتی قبل علاقه برخی از باشگاه ها را نسبت به خود تائید کرده بود. با این حال، سران منچستریونایتد در ابتدا باید برخی از مدافعان خود را به فروش برسانند تا برای جذب این مدافع فرانسوی اقدام کنند. شیاطین سرخ به دنبال فروش مارکوس روخو و فیل جونز هستند اما فروش این دو مدافع میانی کار بسیار سختی است. کریس اسمالینگ نیز می تواند طی روزهای آتی به آاس رم بپیوندد.

منچستریونایتد همچنان خواهان الکس تلس

منچستریونایتد در تلاش است الکس تلس را با حداکثر 25 میلیون یورو جذب کند. به نقل از گاردین، الکس تلس، مدافع برزیلی پورتو امیدوار است در هفته جاری انتقالش به منچستریونایتد نهایی شود. در قرارداد تلس با پورتو بند فسخ 40 میلیون یورویی وجود دارد اما یونایتد در تلاش است قیمت او را به حداکثر 25 میلیون یورو برساند زیرا او در سال آخر قرارداد خود است.

لیدز یونایتد در پی جذب دنیل جیمز

به نقل از اتلتیک، دنیل جیمز وینگر 22 ساله و ولزی باشگاه منچستریونایتد که پیش از پیوستن به این تیم، در آستانه انتقال به لیدز یونایتد قرار داشت، مجددا مورد توجه این باشگاه قرار گرفته است.

ادینسون کاوانی به رئال مادرید پیشنهاد شده است

ادینسون کاوانی مهاجم 33 ساله اروگوئه ای که به صورت آزاد از پاری سن ژرمن جدا شد، امیدوار است به تیم بزرگی بپیوندد. به نقل از مارکا، ادینسون کاوانی به رئال مادرید پیشنهاد شده و حالا مدیران این باشگاه، شرایط جذب رایگان این مهاجم گلزن اروگوئه ای را ارزیابی می کنند.

لوکا یوویچ در برنامه های زیدان جایی ندارد

لوکا یوویچ، مهاجم 22 ساله و صربستانی باشگاه رئال مادرید فرصت چندانی در این تیم برای حضور در ترکیب اصلی در اختیارش قرار نمی گیرد. به نقل از مارکا، زین الدین زیدان خواهان جدایی لوکا یوویچ به صورت قرضی است و سران رئال مادرید نیز با درخواست این سرمربی فرانسوی موافقت کرده اند.

پیشنهاد 19 میلیون پوندی کریستال پالاس برای جذب ریان بروستر

کریستال پالاس همچنان در پی تقویت ترکیب خود است و اکنون ریان بروستر مهاجم 20 ساله لیورپول را مدنظر قرار داده است. به نقل از اسکای، کریستال پالاس پیشنهادی رسمی و 19 میلیون پوندی به علاوه 6 میلیون پوند پاداش تقدیم لیورپول کرده است. کریستال پالاس دو گزینه جذاب اولویت در خرید و حق بازخرید در آینده به ارزش 37 میلیون پوند را به لیورپول پیشنهاد داده است.

لیورپول قصد فروش الکس اوکسلید چمبرلین را ندارد

به نقل از جیمز پیرس از اتلتیک، اخیرا شایعات مبنی بر علاقه سایر باشگاه ها به جذب الکس اوکسلید چمبرلین و جدایی این بازی از لیورپول مطرح شده بود اما سران لیورپول تحت هیچگونه شرایطی حاضر به فروش هافبک انگلیسی خود نیستند.

اوزان کاباک در لیست خرید لیورپول قرار ندارد

به نقل از اتلتیک، لیورپول برای جذب مدافع میانی اقدامی نخواهد کرد و فعلاً برنامه ای برای جذب اوزان کاباک از شالکه ندارد.

لسترسیتی همچنان در تلاش برای جذب وسلی فوفانا

وسلی فوفانا هدف نقل و انتقالاتی لسترسیتی، شب گذشته از ترکیب سن اتین برای بازی با نانت کنار گذاشته شد. به نقل از اسکای، فوفانا در لیست مسافران به نانت قرار داشت ولی در نهایت از ترکیب 18 نفره تیمش توسط کلود پوئل (سرمربی پیشین لسترسیتی) کنار گذاشته شد. این مدافع میانی قبلا در فضای مجازی علاقه خود را برای پیوستن به لسترسیتی ابراز کرده است.

مارسی در آستانه جذب لوییز هنریکه

به نقل از محمد بوحفصی، جستجوی مارسی برای جذب یک مهاجم جدید به پایان خود نزدیک شده است؛ آن ها لوییز هنریکه را از بوتافوگو به خدمت خواهند گرفت.

اتلتیکو مادرید در پی جذب لوکاس توریرا

لوکاس توریرا هافبک اروگوئه ای و 24 ساله آرسنال به دنبال جدایی از این باشگاه است و تیم های زیادی نسبت به جذب او ابراز علاقه کرده اند. به نقل از فابریتزیو رومانو، اتلتیکو مادرید به جذب لوکاس توریرا علاقه مند است و اکنون در حال مذاکره با سران آرسنال برای جذب قرضی توریرا با بند خرید است.

صبحانه ورزشی 1399/7/1؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی

داریوش شجاعیان
شیخ دیاباته

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی

رود گولیت:
تولدت مبارک عشق من
بنزما:
شجاعت، ذهنیت، انگیزه

 

 

نظر شما