شناسهٔ خبر: 42805342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرحله دوم ثبت نام صدور هنرکارت در قزوین آغاز شد

قزوین - ایرنا - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از آغاز ثبت‌نام مرحله دوم صدور هنر کارت ویژه اعضای صندوق هنر که جهت بیمه به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شده‌اند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، محمد حسین اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: با توجه به ضرورت یکپارچگی ارائه خدمات و تسهیلات از بستر واحد به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و تصمیات اتخاذ شده در خصوص صدور هنر کارت؛ در مرحله دوم ثبت نام، مشمولان بیمه تأمین اجتماعی عضو صندوق اعتباری هنر می‌توانند از ۲۹ شهریور از طریق سایت هنر کارت به نشانی  http://honar.cards/Home/signup به مدت ۱۰ روز نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات هنرکارت اقدام نمایند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در ادامه گفت: از تمامی هنرمندان استان قزوین و عضو صندوق اعتباری هنر درخواست می‌شود هنگام تکمیل اطلاعات ثبت نام دقت لازم را به عمل آورده و کلیه عناوین فرم ثبت نام شامل اطلاعات فردی، اطلاعات تماس و عکس پرسنلی را با دقت تکمیل و بارگذاری نمایند.
 اسماعیلی تصریح کرد: تکمیل نکردن فرم ثبت نام یا درج اطلاعات ناقص به منزله نهایی نشدن اطلاعات ثبتی متقاضیان است.
وی گفت: اطلاع رسانی در خصوص زمان ثبت نام دیگر اعضای صندوق اعتباری هنر متعاقباً از طریق کانال‌های ارتباطی صندوق اعتباری هنر اعلام خواهد شد.

نظر شما