شناسهٔ خبر: 42805320 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار اسدآباد:

شبکه جمع‌آوری فاضلاب «خاکریز» اسدآباد اجرا می‌شود

شهره اکبری

فرماندار شهرستان اسدآباد از اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب روستای خاکریز این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مجید درویشی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روستای خاکریز یکی از نزدیکترین روستاها به سایت تصفیه خانه شهری اسدآباد است که شبکه جمع آوری فاضلاب این روستا با اعتبار اعلام شده ۲۵ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سفر وزیر نیرو به اسدآباد و افتتاح پروژه ملی سد نعمت آباد ۱۲ مورد از مشکلات و درخواست های شهرستان در امور آب را طی نامه ای تقدیم وزیر نیرو کردیم، افزود: از این تعداد درخواست ها و مشکلات تقدیمی ۱۱ مورد در زمینه آب و یک مورد در زمینه مشکل برق بوده که مرتفع شدن این مشکلات نقش مهمی در پایداری آب و برق منطقه  دارد.

درویشی تصریح کرد: حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب شرب شهری، تکمیل تصفیه خانه فاضلاب و اجرای کامل شبکه جمع آوری فاضلاب، تأمین اعتبار برای راه اندازی مجتمع های آبرسانی روستایی و ساخت مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی برای جداسازی آب شرب شهرک سیداحمد از مهمترین مطالبات شهرستان از وزیر نیرو در این سفر بود.

وی با بیان اینکه ۲۸ روستای اسدآباد تحت پوشش آبفا قرار ندارند، خاطرنشان کرد: تحت پوشش قرار دادن چهار روستا از جمله چشمه علی، چهارچشمه، ترخین آباد و شهراب زیرنظر شرکت آب و فاضلاب شهرستان از دیگر مطالبات ما از وزیر نیرو بود که امیدواریم با مساعدت وی این مشکلات برطرف شود.

فرماندار با اشاره به اینکه ارتقاء ظرفیت توان برق شهرک صنعتی مهمترین درخواست شهرستان از وزیر نیرو بود، یادآور شد: در حال حاضر ظرفیت برق شهرک صنعتی پنج و نیم مگاوات است که چهار و نیم مگاوات آن واگذار و تنها یک مگاوات باقی مانده که پاسخگوی نیاز سرمایه گذاری جدید نیست.

وی بیان کرد: درخواستی را برای تأمین اعتبار برای افزایش ظرفیت برق شهرک صنعتی به ۱۰ مگاوات به وزیر نیرو ارائه کردیم که امیدواریم با موافقت وی در سال «جهش تولید» شاهد راه اندازی واحدهای بیشتر در این شهرک باشیم.

به گزارش ایسنا، اعتبار لازم برای افزایش ظرفیت برق از پنج و نیم مگاوات به ۱۰ مگاوات ۱۵ میلیارد تومان اعلام شده است.

انتهای پیام

نظر شما