شناسهٔ خبر: 42804912 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر خبر داد

تولید و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی میان نیازمندان خرمشهر

مهلی از تولید و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی میان نیازمندان خرمشهر خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار ماسک، ۵۰ هزار بطری مایع دستشویی و یک‌هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی از سوی گروه جهادی جهادگران نور توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

«علیرضا  مهلی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی با بیان اینکه گروه جوان جهادگران نور خرمشهر همزمان با گسترش ویروس کرونا کار خدمت‌رسانی و جهادی خود را آغاز کرده است اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم یک تکلیف است و جهادگران نور با تمام توان در حال خدمت به شهروندان هستند و در زمینه‌های گندزدایی معابر و خیابان‌ها، تولید دستکش و ماسک و توزیع مواد بهداشتی فعالیت‌های مختلفی انجام داده‌اند.

 

مدیر گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر با اشاره به اینکه گروه جهادگران نور متشکل از 120 مرد و زن هستند افزود: این گروه در 6 ماه اخیر بیش از 200 هزار ماسک تولید و میان مردم شهر و روستا‌های خرمشهر توزیع کرده است.

 

وی از توزیع یکصد هزار بسته بهداشتی میان شهروندان خرمشهری خبر داد و اضافه کرد: این بسته‌ها شامل الکل، ژل ضدعفونی و دستکش بودند، همچنین بسته‌بندی و توزیع 50 هزار بطری مایع دستشویی جهت بهداشت فردی و مقابله با این ویروس در سطح شهرستان از دیگر اقدامات این گروه جهادی است.

 

مهلی به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با رزمایش مومنانه و مواسات و همدلی اشاره کرد و ادامه داد: این گروه جهادی به همت خیرین تاکنون توانسته بیش از یک هزار و 200 بسته معیشتی را طی 12 مرحله در میان نیازمندان توزیع کند. همچنین در ایام ماه محرم و سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در جهت توزیع ماسک و اقلام بهداشتی مانند ژل و الکل ضدعفونی ویژه موکب‌ها، مساجد، حسینیه‌ها و عزاداران حسینی فعالیت جهادی و شبانه‌روزی داشتیم.

 

وی تصریح کرد: گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر پیش از این در زلزله کرمانشاه و سیل استان خوزستان، اربعین حسینی و آیین‌ها و بحران‌های مختلف فعالیت داشته و تمرکز اصلی خود را برای خدمت به قشر نیازمند قرار داده است.

 

مدیر گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر بیان کرد: ما این روحیه جهادی و خدمت را مدیون مردان بزرگی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت هستیم.

 

وی از ادامه  فعالیت‌های جهادی گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر تا پایان بحران کرونا خبر داد و یاد آور شد: لازم است از همه پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، تشکر و قدردانی کنیم.

 

پایان پیام/660

نظر شما