شناسهٔ خبر: 42804639 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

تجلیل از استاندار ایلام برای پیگیری مطالبات خانواده شهدا

حمایل خادم الشهدا شامگاه یکشنبه در آیینی در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس از طرف جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران به پاس زحمات و تلاش های قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در پیگیری خواسته ها، مطالبات و رفع مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران به وی اهدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، استاندار ایلام در این آیین گفت: آرامش و اقتدار امروز کشور مدیون خون شهداست و ما هرچه داریم از خون شهدا داریم.

قاسم سلیمانی دشتکی به شعار ما می توانیم در دوران دفاع مقدس اشاره‌ کرد و افزود: این درس بزرگ شهدا، جانبازان و ایثارگران است که برای همیشه آن را باید باور داشته باشیم.

استاندار ایلام حاصل کار شهدا را عزت و سرافرزای امروز جمهوری اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: امروز در این شرایط سخت دشمن جرات حمله کردن به کشور را ندارند و این عامل مهم بازدارندگی ناشی از خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت طلبی ملت بزرگ ایران است.

استاندار ایلام ترور و تحریم را پاسخ بزدلانه دشمنان در مقابل اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: آنها سردار عزیز ما را شبانه ترور کردند و به شهادت رساندند و هنگامی که مواضع آنها توسط سپاه‌ پاسداران درهم کوبیده شد جرات پاسخ دادن به آن را نداشتند.

سلیمانی دشتکی افزود: اگر امروز امنیت داریم این آرامش را خون شهدا تضمین کرده است و ما هم به نوکری خانواده شهدا و ایثارگران افتخار می کنیم.

 نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت روز یکشنبه در نخستین روز از هفته دولت با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)، شهردار ایلام و جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران افتتاح شد.

استاندار ایلام از تمامی بخش های این نمایشگاه بازدید کرد.

نظر شما