شناسهٔ خبر: 42804458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دادستان شهرستان خاش:

دادستان خاش: حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نیاز مهم جامعه است

محمدامین میربلوچ زهی

دادستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: حفظ و ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت و ارزشهای دفاع مقدس، اجرای منویات مقام معظم رهبری و تلاش برای حل مشکلات اقشار مردم نیاز مهم جامعه در جهت مقابله با زورگویان و متجاوزان و صدور این انقلاب الهی در دنیا است.

صاحب‌خبر -

فرهاد میر در گفت و گو با ایسنا افزود: گرامی داشت هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای تبیین رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی اظهارکرد: جبهه مقاومت ملی ایرانیان در دوران دفاع مقدس با شجاعت، پایمردی و ایستادگی در مقابل جبهه های استکباری و ابرقدرت های شرق و غرب توانستند برای اسلام و ایران عزت کسب کنند و هم اینک پس از گذشت افزون بر چهار دهه از آن دوران دشوار شاهد عزتمندی کشور بوده و تمام دستاوردهای میهن را مرهون خون مطهر شهیدان و ایثارگری های رزمندگان اسلام هستیم.

دادستان شهرستان خاش بیان کرد: مردان و زنان غیور ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی با اتحاد یکپارچه، همبستگی و همدلی و برخورداری از روحیه مقاومت و از خودگذشتگی و ویژگی ولایت مداری توانستند، به اسلام و کشور اعتبار و عزت هدیه کنند.

وی ادامه داد: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس یاد و خاطره شهیدان اسلام و میهن و جبهه مقاومت و ایثار و پرچمدار شهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم و به دشمنان اسلام و میهن توصیه می کنیم دست از شرارت و دخالت در امور کشورمان و تحریم و فشار به ملت بزرگ ایران بردارند، زیرا ملت مومن و انقلابی و ولایی در میهن پهناور اسلامی ادامه دهنده راه خونبار شهیدان اسلام و انقلاب و دفاع مقدس هستند و به تجاوزها و زورگویی های دشمنان مقتدرانه پاسخ می دهند.

انتهای پیام

نظر شما