شناسهٔ خبر: 42804352 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تجلیل از استاندار ایلام برای پیگیری مطالبات خانواده شهدا

ایلام - ایرنا - حمایل خادم الشهدا شامگاه یکشنبه در آیینی در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس از طرف جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران به پاس زحمات و تلاش های قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در پیگیری خواسته ها، مطالبات و رفع مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران به وی اهدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام در این آیین گفت: آرامش و اقتدار امروز کشور مدیون خون شهداست و ما هرچه داریم از خون شهدا داریم.

قاسم سلیمانی دشتکی به شعار ما می توانیم در دوران دفاع مقدس اشاره‌ کرد و افزود: این درس بزرگ شهدا، جانبازان و ایثارگران است که برای همیشه آن را باید باور داشته باشیم.

استاندار ایلام حاصل کار شهدا را عزت و سرافرزای امروز جمهوری اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: امروز در این شرایط سخت دشمن جرات حمله کردن به کشور را ندارند و این عامل مهم بازدارندگی ناشی از خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت طلبی ملت بزرگ ایران است.

استاندار ایلام ترور و تحریم را پاسخ بزدلانه دشمنان در مقابل اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: آنها سردار عزیز ما را شبانه ترور کردند و به شهادت رساندند و هنگامی که مواضع آنها توسط سپاه‌ پاسداران درهم کوبیده شد جرات پاسخ دادن به آن را نداشتند.

سلیمانی دشتکی افزود: اگر امروز امنیت داریم این آرامش را خون شهدا تضمین کرده است و ما هم به نوکری خانواده شهدا و ایثارگران افتخار می کنیم.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت روز یکشنبه در نخستین روز از هفته دولت با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)، شهردار ایلام و جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران افتتاح شد.

استاندار ایلام از تمامی بخش های این نمایشگاه بازدید کرد.

نظر شما