شناسهٔ خبر: 42804331 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پیام نصراصفهانی به مناسبت هفته دفاع مقدس و درگذشت مادر شهید همت

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در پیامی درگذشت مادر سردار شهید حاج ابراهیم همت را تسلیت گفت و فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، در پیام علیرضا نصراصفهانی آمده است:

"این هشت سال، مظهری از برترین صفاتی است که یک جامعه می‌تواند به آن ببالد. (مقام معظم رهبری)

دفاع مقدس گنجینه‌ای بی پایان از معنویت، ایثار، رشادت و خودباوری است به نحوی که میهن عزیز اسلامی و ملت شریف ایران در هشت سال مقابله‌ نابرابر با دشمن بعثی که با حمایت قدرت‌های جهان به وقوع پیوست، در آن سرافراز گشت و برگهای زرین فراوانی از رشادت و افتخار به دفتر پر ابهت این سرزمین افزود.

هفته دفاع مقدس بهانه‌ای برای گرامی‌داشت یاد و خاطره دلاورمردی‌های و جانفشانی‌های ملتی است که با همدلی، ایمان و توکل به خداوند بزرگ در کنار تبعیت از فرامین امام خمینی(رض)، از جنگ تحمیلی که می‌توانست فجایع جبران ناپذیری به بار آورد، شکوه و عظمتی جاودان و سترگ آفریدند و با خون رنگین خود استقلال، آزادی و شرافت را به منصه ظهور رساندند.

اینجانب از طرف خود و همکارانم در شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن عرض تسلیتِ درگذشت مادر گرانقدر سردار رشید اسلام حاج ابراهیم همت و با تقدیم احترام به ساحت پاک شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و خانواده معزز شهدا، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و از پروردگار بلندمرتبه توفیق تلاش و خدمت صادقانه به مردم شریف و قدرشناس شهر شهیدان و حرکت در مسیر نورانی شهدای والامقام را خواستارم."

نظر شما