شناسهٔ خبر: 42804287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعطای وام 50 میلیون تومانی در طرح توسعه مشاغل خانگی

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در طرح توسعه مشاغل خانگی برای افراد پشتیبان ۲۵۰ میلیون تومان وام به ازای پنج نفر زیر مجموعه تخصیص داده خواهد شد و برای افراد مستقل نیز ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، وحید انتظاری معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به شروع طرح توسعه مشاغل خانگی اظهار داشت: در طرح توسعه مشاغل خانگی ظرفیت ثبت نام برای هزار و ۵۰۰ نفر در استان قزوین و درکل کشور نیز برای ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر پیش بینی شده است.

وی افزود: طرح مشاغل خانگی در ۳۲۰ رشته در حال اجرا است که دسته بندی کلی، شامل صنایع دستی، شیلات، امور دامی و کشاورزی، رشته‌های هنری از قبیل نوازندگی و صدابرداری و رشته‌های نوین مانند ای تی و آی سی تی است.

انتظاری با اشاره به نوع تسهیلات ارائه شده گفت: تسهیلاتی که به مشاغل خانگی اعطا می‌شود در دو بخش پشتیبان و مستقل است. وی افزود: پشتیبان‌ها کسانی هستند که به افراد متخصصی که در دسترسی به بازار فروش محصولات و تهیه مواد اولیه مشکل دارند کمک می‌کنند.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: برای افراد پشتیبان ۲۵۰ میلیون تومان وام به ازای پنج نفر زیر مجموعه تخصیص داده خواهد شد و برای افراد مستقل نیز ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

نظر شما