شناسهٔ خبر: 42804231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توزیع ۵۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستان آغاز شد

اهواز-ایرنا- فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: توزیع ۵۴ هزار بسته معیشتی در دومین مرحله از کمک‌های مومنانه بین نیازمندان این استان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور عصر دوشنبه در آیین رژه خودرویی کمک‌های مومنانه نیروهای مسلح در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در اهواز اظهار داشت:  امسال با مدیریت و محوریت نماینده ولی فقیه در استان و تاکید رهبر معظم انقلاب برای کمک های مومنانه از ماه رمضان به صورت مداوم بسته های بهداشتی و غذایی فراوانی را جمع آوری و بین نیازمندان استان توزیع کردیم.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان ادامه داد : در این روزها که بخشی از مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی همراه شده اند ، صحنه های زیبایی از کمک های خیرخواهانه را شاهد هستیم که شاید در هیچ نقطه ای از جهان مشاهده نشود.

وی بیان کرد: در نخستین مرحله از کمک های مومنانه بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد که در این راه دستگاه ها و نهادهای مختلف و شرکت ها ما را یاری کردند که شایسته تقدیر است .

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: نیروهای مسلح در مرحله دوم نیز با مشارکت شرکت هایی نظیر فولاد خوزستان بیش از ۵۴ هزار بسته معیشتی ، کارت هدیه ، نوشت افزار ، جهیزیه ، پوشاک ، اقلام بهداشتی و ورزشی تهیه شد که ۱۰ هزار بسته دوشنبه شب بین نیازمندان توزیع شد و در روزهای آینده نیز توزیع سایر اقلام بین نیازمندان خوزستان انجام می شود.

رژه خودرویی کمک های مومنانه نیروهای مسلح عصر دوشنبه با حضور بیش از ۲۵۰ خودروی سبک و سنگین در اهواز برگزار شد.

در این رژه خودرویی بیش از ۵۴ هزار قلم کالای اساسی به نمایش گذاشته شد.

نظر شما