شناسهٔ خبر: 42804205 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نماینده مردم زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی

پیوند آگاهی و درک بالای ملت ایران با حبل‌المتین ولایت حماسه بزرگ دفاع مقدس را رقم زد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :عفت شریعت نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر نمود که متن پیام بدین شرح است

صاحب‌خبر -
  • بسم‌الله الرحمن الرحیم
    یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت أَقدامَکُم
    دفاع مقدس با توجه به حماسه‌های بی‌شمار و کم‌سابقه‌ای که توسط تمام اقشار مردم به منصه ظهور گذاشت، ارزش‌های ملت انقلابی ما را در جهان به عنوان یک نماد به اثبات رساند.
    ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس، روز حماسه و ایثار، خودباوری، از خودگذشتگی، شهامت و شجاعت، روزی که باور‌های دینی ما در لوای بصیرت الهی عرصه را بر دشمن این مرزوبوم تنگ کرد و دلاورمردان سرافراز ایران اسلامی را مفتخر و سربلند از وظیفه شرعی خود که حفاظت از مملکت و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، بیرون آورد.
    بی‌تردید پیوند آگاهی و درک بالای ملت ایران با حبل‌المتین ولایت و تبعیت از رهنمو‌های امام راحل (ره) در مقطع حساس پس از پیروزی انقلاب اسلامی این حماسه جاویدان عزتمندی را رقم زد.
    به طور یقین، تأسی مردم ایران از مولا و سالارشان حضرت اباعبدالحسین (علیه السلام) در تحقق شعار هیهات من الذّله موجب شد تا توطئه گران شرق و غرب به زانو در آیند.
    با چنین کارنامه درخشان استقامت و پایمردی، هرگز مجاهدت‌های مردم دلاور زرند و کوهبنان در سال‌های عشق و عطش برای شهادت و ایثارگری فراموش نخواهد شد که در آزمون بزرگ الهی پشتیبانی از جبهه‌های جنگ، دفاع از میهن اسلامی و ولایت پذیری سربلند شدند.
    اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم الشأن انقلاب اسلامی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت عزیز ایران، خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران و مردم شریف شهرستان‌های زرند و کوهبنان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان توفیق گام گذاشتن در راه شهداء و پیروی از آرمان‌های آن عزیزان را از خداوند منان مسئلت داریم.
    عفت شریعتی
    نماینده مردم شریف زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی

نظر شما