شناسهٔ خبر: 42804079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

کارشناس مسئول امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش استان کرمان:

جشنواره دختران امروز با موضوع گذر از کرونا در مدارس دخترانه استان برگزار می شود

کارشناس مسئول امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جشنواره دختران امروز با موضوع گذر از کرونا در سال تحصیلی جاری در مدارس دخترانه استان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، پروین سلاجقه با اعلام این خبر به نقش موثر زنان فرهنگی در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی در مدارس به مدارس دوره ابتدایی خاطر نشان کرد: بیش از ۶۳ درصد کارکنان مدارس استان کرمان زن هستند.
وی با بیان این که دختران امروز مادران فردا هستند و آینده کشور در گرو مادرانی توانمند و آگاه است، اظهار کرد: تقویت شاخص های  آموزشی، اقتصادی،  سیاسی و اجتماعی از برنامه‌های اصلی فعالیت‌های امور بانوان آموزش و پرورش برای دختران است.
سلاجقه گفت: آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان دختر مدارس استان از مهر ماه سال جاری در دستور کار مدارس متوسطه استان است و این مهم با جدیت و بر اساس برنامه ای مدون پیگیری می شود‌.
کارشناس مسئول امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طرح  افزایش پوشش تحصیلی دختران در دستور کار است و این طرح  به صورت ویژه در مناطق محروم استان با حمایت جدی از دانش آموزان دختر در مناطق محروم استان اجرایی می شود.
سلاجقه از اجرای طرح آموزش کودک یاری ویژه دانش آموزان دختر استان در سال تحصیلی جاری خبر داد و افزود: جشنواره دختران امروز با موضوع گذر از کرونا در سال تحصیلی جاری در مدارس دخترانه استان برگزار می شود.
وی گفت: در راستای تحقق سند تحول بنیادین، آموزش حقوق شهروندی  به دختران را نیز در سال تحصیلی جاری در دستور کار قرار دادیم.
کارشناس مسئول امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش استان کرمان افزود: مهارت های اجتماعی به دانش آموزان دختر مدارس متوسطه  استان کرمان در سال تحصیلی جدید آموزش داده می شوند.

نظر شما