شناسهٔ خبر: 42803911 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ترکاشوند: هدف‌مان حضور در جمع 8 تیم برتر است/ مقابل شهرداری ورامین از پیش بازنده نیستیم

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت:هدف‌مان حضور در جمع 8 تیم برتر است و برای رسیدن به هدف خود می‌جنگیم.

صاحب‌خبر -

محمد ترکاشوند در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شکست تیمش مقابل شهرداری ارومیه در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تیم حریف بازیکنان باتجربه‌ای در ترکیبش داشت و تلاش ما برای رسیدن به پیروزی در این بازی بی‌ثمر بود. 

وی ادامه داد: ما در هفته‌های اخیر با مشکلات زیادی روبرو بودیم. پاسورهای ما به کرونا مبتلا شده بودند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و در مجموع شرایط سختی داشتیم. با شرایطی که داشتیم توانستیم مقابل تیم شهرداری ارومیه عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان با اشاره به مشکلات تیمش خاطرنشان کرد: ما تمرینات خود را دیر شروع کردیم و چند روز هم هیچ پاسوری در ترکیب خود نداشتیم؛ این در حالی است که سایر تیم‌ها مخصوصاً مدعیان شرایط متفاوتی داشتند. در سه هفته اخیر تلاش کردیم تا تیم را سرپا نگه داریم و حالا هم پاسورهای ما به ترکیب اضافه شده‌اند و می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

ترکاشوند ادامه داد: در نیم فصل اول شاید نتوانیم شرایط خیلی خوبی داشته باشیم، اما تلاش خواهیم کرد تا در نیم فصل دوم به جایگاه مدنظر خود برسیم. هدف ما حضور در جمع 8 تیم برتر است و برای رسیدن به این هدف می‌جنگیم. 

وی در مورد بازی هفته چهارم تیمش مقابل شهرداری ورامین، گفت: ورامین از تیم‌های خوب امسال است که توانسته در جمع مدعیان قرار بگیرد. پیش‌بینی می‌کنیم که بازی سختی مقابل ورامینی‌ها داشته باشیم، اما از قبل بازنده نیستیم و برای رسیدن به پیروزی می‌جنگیم.

انتهای پیام/

نظر شما