شناسهٔ خبر: 42802790 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مشکل قطع آب ۱۰۸۷ مشترک روستایی در شهرستان سیل‌زده تالش حل شد

تهران- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: با تلاش تیم‌های عملیاتی از یک هزار و ۱۶۲ مشترک که در سیلاب شهرستان تالش دچار قطعی آب شدند، مشکل یک هزار و ۷۸ مشترک برطرف شده و فقط ۷۵ مشترک به‌ علت نبود دسترسی راه‌های مواصلاتی، بدون آب هستند.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش  ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، «میثم جعفرزاده» روز دوشنبه با اشاره به حل مشکل شبکه برق روستاهای سیلزده تالش در استان گیلان افزود: از ۱۳۷ ترانس بی‌برق با ۳۷۰۰ مشترک مناطق سیل‌زده، ۱۳۱ ترانس وارد مدار شده و تنها ۶ ترانس مربوط به چهار روستا با ۱۰۰ مشترک به علت نبود دسترسی و نبود راه‌های مواصلاتی بدون برق است.
وی با تاکید بر اینکه تلاش بی وقفه تیم‌های عملیاتی در مناطق سیل‌زده استان گیلان تا حل کامل مشکل ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تیم‌های عملیاتی با تجهیزات کامل در منطقه حاضر هستند و به محض باز شدن حداقل راه دسترسی، شبکه آب و برق در روستاهای باقی‌مانده پایدار خواهد شد.

بارش ۳۳.۵ میلیمتر باران در شبانه روز گذشته در تالش سبب طغیان و سیلابی شدن رودخانه ها شد و خسارت هایی به تاسیسات زیربنایی و راه ها وارد کرد که در نتیجه محور اسالم به خلخال و پل های شهر تالش مسدود شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان و شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر در منتهی الیه غرب این استان واقع شده اند.

برچسب‌ها:

نظر شما