شناسهٔ خبر: 42802332 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

با توجیه توافق ننگین سازش و خیانت بزرگ به مسئله نخست امت اسلام؛

اظهارات فریبکارانه پادشاه بحرین : توافق عادی سازی روابط با اسرائیل یک دستاورد تاریخی است/ این توافق به پیشبرد صلح و رفاه ملت‌ها کمک می‌کند!

پادشاه بحرین با وجود مخالفت اکثریت ملت این کشور با توافق ننگین سازش میان رژیم آل خلیفه و رژیم صهیونیستی، به زعم خود این توافق را دستاورد تاریخی توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری رسمی بحرین، حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین روز دوشنبه مدعی شد که توافق عادی سازی روابط با اسرائیل یک دستاورد تاریخی است که در پیشبرد روند صلح و ثبات در خاورمیانه سهیم خواهد بود.

 

پادشاه بحرین بدون اشاره به اشغال سرزمین ملت فلسطین از سوی اشغالگران و محروم بودن این ملت از همه امکانات بدیهی و اولیه یک زندگی و آواره بودن در اردوگاه ها و قرار گرفتن آنها در معرض اقدامات تروریستی و نژادپرستانه مستمر ادعا کرد که توافق سازش خواسته های ملتها با ادیان مختلف برای امنیت و ثبات و شکوفایی و رفاه برای را محقق می کند.

 

شیخ حمد در خلال نشست کابینه رژیم بحرین ادعا کرد امضای توافق صلح که اخیرا در واشنگتن صورت گرفت، برخاسته از دیدگاه بحرین برای صلح فراگیر بود و یک گزینه راهبردی برای پیشبرد روند صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه است.

 

وی در ادامه اظهارات فریبکارانه خود برای توجیه خیانت بزرگ به ملت فلسطین و مسئله نخست امت اسلام افزود از جمله اهداف ما در اعلام تایید صلح(امضای توافق ننگین سازش) این است که جهان درک کند که صلح گزینه ما و پیام استراتژیک ما است و تسامح و همزیستی یکی از مهمترین ویژگیهای هویت اصیل بحرین را تشکیل می دهد.

 

فرستادگان حاکمان بحرین و امارات، روز بیست و پنجم شهریور در حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید، توافق ننگین سازش را با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امضا کردند و با این اقدام خائنانه خود موجی از خشم و نفرت مسلمانان و آزادگان جهان از این اقدام ضد انسانی خود را به وجود آوردند.

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما