شناسهٔ خبر: 42802313 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

علی بختیار :

مدیریت امروز کشور بدون توجه به دوران دفاع مقدس به بیراهه می‌رود

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا ، علی بختیار اظهار کرد: دوران دفاع مقدس نمونه بسیار خوب و موفقی از وحدت کلمه، آرمان خواهی، ایثار و فداکاری برای مردم و کشور است که با وجود اتحاد کشورهای غربی و عربی علیه کشور ما، یک وجب از خاک میهن عزیزمان از دست نرفت و در خیلی از مسائل هم به خودکفایی و پیشرفت رسیدیم اما متأسفانه امروز در بسیاری از حوزه‌ها که می‌توانیم با خرد جمعی و کنار گذاشتن اختلاف‌ها کشور را از بحران خارج کنیم، اصرار بر حفظ منافع سیاسی و جناحی خود داریم.

نماینده سابق مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس اظهار کرد: در آن دوران با درایت امام راحل اعتماد بر جوانان به طرز شگفت آوری افزایش یافته بود و حتی فرماندهان بزرگ جنگ تحمیلی نیز بیشتر از میان جوانان انقلابی انتخاب می‌شدند که توانستند با جان‌فشانی و ازخودگذشتگی نقشه شوم دشمنان را ناکام بگذارند. همکاری و همدلی در خط مقدم و پشت جبهه، میان مردم و مسئولان و در تمام ارکان نظام در نهایت خود بود و امور مملکت هیچ‌گاه دچار توقف و نقصان نمی‌شد و این الگویی است مناسب برای امروز ما که آن نوع عملکرد را امروز هم سرلوحه اعمال و تصمیمات خود قرار بدهیم.

رییس فراکسیون پاسخگوی مجلس دهم گفت: اقتدار ملی و بین‌المللی ما در آن دوران نیز گویای عزت و سربلندی ماست و در سایه رهبری امام و ریاست‌جمهوری آیت‌الله خامنه‌ای هم در زمان جنگ و حتی پس از پایان آن، اعتبار و اهمیت خاص خود را در مناسبات سیاسی و اقتصادی جهان و منطقه داشتیم و در نهایت این عراق بود که از سوی سازمان ملل آغازکننده جنگ و متجاوز شناخته شد. خبری از فسادهای کلان، اختلاس، دست‌اندازی به بیت‌المال و مسائل این چنینی نبود و روحیه مقاومت و شهادت از ما ملتی نمونه و پیروز ساخته بود که این مسأله باعث شد قدرت‌های بزرگ جهان نتوانند به اهداف شوم خود در قبال ما دست پیدا کنند.

بختیار در پایان افزود: هیچ‌گاه برای بازگشت به مسیر درست پیشرفت و تعالی دیر نیست و می‌توان با استعانت به درگاه پروردگار متعال و با رهنمودهای مقام معظم رهبری و توجه به اهداف والای شهدا و امام شهدا از این مشکلات و تحریم‌ها به سلامت عبور کرد و کشور و مردم را به ساحل آرامش و آسایش رساند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

نظر شما