شناسهٔ خبر: 42802292 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مورینیو: بیل به عشق تاتنهام زودتر بر می گردد

hazard MJ

صاحب‌خبر -

ژوزه مورینیو معتقد است عشق گرت بیل به تاتنهام باعث خواهد شد دوران ریکاوری او سریع تر شود.

بالاخره دوران پرفراز و نشیب حضور گرت بیل در رئال مادرید به اتمام رسید و این ستاره ولزی چند روز پیش با قراردادی قرضی و یک ساله راهی باشگاه سابقش تاتنهام شد.

بیل که در رئال با زین الدین زیدان به مشکل خورده بود، در حالی که از یونایتد هم پیشنهاد داشت، ترجیح داد به تاتنهام باشگاه سابقش بازگردد. او 7 سال پیش این باشگاه را به مقصد رئال ترک کرده بود و پس از کسب همه افتخارات در رده باشگاهی، دوباره به تاتنهام بازگشت.

بیل به دلیل مصدومیت یک ماه به دور از میادین خواهد ماند و هواداران تاتنهام بی صبرانه منتظر تماشای بازی های او با پیراهن تیم محبوب شان هستند.

 

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام پس از برتری 2-5 روز گذشته تیمش برابر ساوتهمپتون در مورد وضعیت بیل گفت:« نمی دانم بیل چه زمانی به میادین باز می گردد و تنها چیزی که می دانم این است که انگیزه او بسیار بالاست و از بازگشت به باشگاه محبوبش خوشحال است.

او خوشحال است که می تواند برای ما بازی کند و وقتی بازیکن چنین حسی دارد، در بسیار مواقع دوران ریکاوری اش کوتاه تر می شود و رودتر به شرایط بازی دست پیدا خواهد کرد. ما هم مشتاقیم تا در این راه به او کمک کنیم. بیل وقتی از مصدومیت خلاص شود، به تمرینات باز خواهد گشت و ما هم از در اختیار داشتن او که قطعا یکی از بهترین های دنیاست، خوشحالیم.»

 

سرخیو رگیلون دیگر بازیکن رئال نیز با قراردادی 5 ساله به تاتنهام پیوست ولی شب گذشته به میدان نرفت. تاتنهام در 11 روز باید 5 بازی را برگزار کند که دو تایش مربوط به لیگ برتر است. مورینیو در مورد میدان دادن به رگیلون گفت:«  او فردا برابر لیتون در جام اتحادیه نمی تواند به میدان برود ولی شاید یکشنبه در لیگ برتر برابر نیوکاسل شانس بازی را پیدا کند.»

 

نظر شما